Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Autonoom Gemeentebedrijf Kontich
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-2550 Kontich
Contactpersoon: De heer Bart Ghysels
Tel: +32 34519283
Fax: +32 34519296
E-mail: gebouwen@kontich.be
Internetadres(sen): https://www.kontich.be/dienst/2935/autonoom-gemeentebedrijf-kontich-agb
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - GMHC_Aanpassingswerken dienstencentrum "Het Gemeentehuis": kantoorruimte wijkpolitie Kontich - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2020/441
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentehuis Kontich Centrum - site > GEMEENTEHUIS KONTICH CENTRUM
II.2.4. Beschrijving
De werken omvatten beperkte interieuraanpassingen na de grote renovatie van 2018. Deze aanpassingen beogen we twee doelen te verwezenlijken. 1. Na de ingebruikname van het gebouw is er gebleken dat de geluidsoverdracht in de grote back office kantoorruimte tussen de verschillende diensten te groot is. Door een aantal glazen wanden met akoestisch isolerende eigenschappen bij te plaatsen wordt hieraan tegemoet gekomen. Het bijplaatsen van deze wanden heeft echter ook gevolgen voor het ventilatiesysteem en de toegangscontrole. Hieraan dienen dus ook aanpassingen te gebeuren. 2. Er zijn aanpassingen nodig om de nieuwe huurder een aangepaste en geschikte werkplek te geven. Deze wensen een stilteplek binnen de back office op de 1ste verdieping en een omkleed ruimte in de kelder. Deze aanpassingen hebben eveneens invloed op de ventilatie, elektriciteit en de toegangscontrole in het gebouw. Hier worden ook de nodige aanpassingen voorzien. De kleedruimtes in de kelder zijn deels in metselwerk en deels in gipskartonwanden.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-18
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-04-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft.3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
2. minimumomzet van 250000 euro
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver toons zijn technische en beroepsbekwaamheid aan door het voorleggen van een lijst van de voornaamste opdrachten uitgevoerd in de laatste 5 jaar, waaruit de opgebouwde en gehonoreerde expertise in de bedoelde materie moet blijken. In de lijst dient vermeld te zijn: het jaar van utivoering, het onderwerp van de opdracht met een bondige beschrijving, het opdrachtbedrag en de opdrachtgever. 2. Een lijst met namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 5 algemene verbouwingen waarbij de werken zowel ruwbouw, afwerking alsook technieken zoals Dominica omvatten Het betreft werken in gebouwen die reeds in gebruik zijn. De werken zijn van dezelfde gootorde als deze.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1 en specifiek voor
- D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 1
- D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), Klasse 1
Met betrekking op de aanpassingen op de elektrische installatie, branddetectie en toegangscontrole
- S (Uitrustingen voor telecommunicatie), Klasse 1
- P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-09 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-03-09
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 21/10/2020De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-07