Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Halle
Postadres: Oudstrijdersplein 18,BE-1500 Halle
Contactpersoon: De heer Jan De Winne
Tel: +32 23659900
Fax: +32 23659619
E-mail: jan.dewinne@halle.be
Internetadres(sen): www.halle.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Concessie voor het beheer van het parkeren in de stad Halle - 1/01/2021 - 30/06/2022 Referentienummer: 2020262
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 63712400
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4 (van de oorspronkelijke publicatie)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-06
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Naar aanleiding van bovenvermelde publicatie hebben wij enkele vragen mogen ontvangen van potentiële inschrijvers. Gelet op de relevantie van deze vragen, worden deze gepubliceerd:
1. Er zijn enkele fysieke parkeervergunningen in omloop. Om welke aantallen gaat het hier bij benadering, met opsplitsing per type indien mogelijk? Wanneer verstrijkt de geldigheid van deze kaarten?:
Deze fysieke parkeervergunningen zijn enkel voor het eigen personeel en onze dienstvoertuigen. Tegen de start van de concessie voorzien dat enkel onze eigen dienstvoertuigen nog over een fysieke parkeervergunning beschikken. Dit wil dus concreet zeggen dat de fysieke parkeervergunningen van privatieve voertuigen, zullen verdwijnen. Er zullen dus een vijftigtal (voor de dienstvoertuigen) in omloop zijn gedurende de opdracht.
2. Kunt u ons een indicatie geven van het aantal actieve parkeervergunningen, met opsplitsing per type indien mogelijk (bewonerskaarten, parkeerabonnementen, .)?
Wij beschikken over 3.600 bewonerskaarten en 168 parkeerabonnement.
3. Bestek, blz 10; "De concessiehouder heeft als inkomsten het saldo tussen alle ontvangsten uit retributies, parkeerkaarten en abonnementen en parkeerautomaten enerzijds en de vergoeding voor de concessiegever anderzijds".
4. Bestek blz. 14 : Kosten vervanging parkeerautomaten.
Het tabblad kosten kan aangevuld worden voor alle investeringen (parkeerautomaat, software, .) van het project en wij vragen hierbij de boekhoudwaarde einde overeenkomst.
5. De subgunningscriteria 1&2 blz 16. De vaste en variabele jaarlijkse vergoedingen zijn cumulatief.
6. Bestek blz. 20 : I.13 Opties
Post 1: Het bestek voorziet als toegestane optie de toegangscontrole van de winkelstraten en de controle op het functioneren van de verzinkbare paaltjes in de winkelstraten. Kan je verduidelijken wat de verwachtingen zijn?
De verwachting is een onderhouds- en interventiecontract. In totaliteit beschikken wij over 15 volledige automatische, 8 VSU-palen en 17 vaste FAAC-palen.
Post 2: Het bestek voorziet als toegestane optie de controle op innemingen van het openbaar domein en de behandeling en afhandeling van vergunningsaanvragen voor innemingen. Kan je verduidelijken wat de verwachtingen van de stad qua dienstverlening zijn?
Wij vragen aan de inschrijvers om een concreet voorstel uit te werken vanuit de mogelijkheden waarover zij heden beschikken. In 2019 werden 1650 vergunningen afgeleverd.