De Vlaamse Waterweg Nv

Uitvoeren van duikdiensten en herstelling onder water afdeling Regio West.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: De Vlaamse Waterweg nv
Postadres: Havenstraat 44,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: ing. Laura Desimpelaere
E-mail: regio.west@vlaamsewaterweg.be
Internetadres(sen): www.vlaamsewaterweg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=388517


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitvoeren van duikdiensten en herstelling onder water afdeling Regio West. 
Referentienummer: De Vlaamse Waterweg-ARW-20-036-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 98363000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze diensten hebben betrekking op:
Permanentieverlening, dringende tussenkomsten en tussenkomsten op afspraak door een duikploeg voor de uitvoering van diverse werken, waaronder inspectie- en / of opruimingswerken van obstakels die hinderend zijn voor de scheepvaart of de werking van de kunstwerken gelegen in het ambtsgebied van de Afdeling Regio West.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Deze diensten hebben betrekking op: Permanentieverlening, dringende tussenkomsten en tussenkomsten op afspraak door een duikploeg voor de uitvoering van diverse werken, waaronder inspectie- en / of opruimingswerken van obstakels die hinderend zijn voor de scheepvaart of de werking van de kunstwerken gelegen in het ambtsgebied van de Afdeling Regio West. 
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht geheel of gedeeltelijk te verlengen in één of meerdere malen met een maximale looptijd van 4 jaar. Iedere verlenging wordt aan de opdrachtnemer meegedeeld tenminste 30 kalenderdagen voor het verstrijken van de looptijd. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijvers tonen hun economische en financiële draagkracht aan door overlegging van het volgende document: een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn; De jaarlijkse omzet dient in elk van de laatste drie beschikbare boekjaren minimaal 130.000 euro te hebben bedragen. De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijvers tonen hun technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan door overlegging van de volgende documenten:1) 1. Een lijst van de belangrijkste diensten uitgevoerd gedurende de drie jaar voorafgaand aan de aankondiging van deze opdracht, waaruit zijn ervaring in de bedoelde materie moet blijken en die worden gestaafd met getuigschriften van goede uitvoering. Deze getuigschriften vermelden: de inhoud van de opdracht; het bedrag van de opdracht; de uitvoeringsperiode van de opdracht; de naam en contactgegevens van een contactpersoon bij het bedrijf, de instelling of de organisatie waarvoor de opdracht werd verricht; of de diensten werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht - te staven met een attest van goede uitvoering.In geval van diensten voor particulieren, kunnen de referenties worden gestaafd door een verklaring op erewoord van de inschrijver zelf.? Minimaal worden 3 referenties opgegeven met elk een minimale waarde van 50.000 euro (excl. BTW).2) Een lijst die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten. Dit wordt voldoende gedetailleerd met een opsomming van de technische kernmerken en een foto. De inschrijver levert het bewijs om effectief over deze werktuigen en materieel te kunnen beschikken (bv. een overeenkomst met een verhuurbedrijf - zie ook artikel 73 'Uniform Europees Aanbestedingsdocument' van onderhavig bestek). ? Minimaal worden de technische fiches en foto van volgend materiaal opgegeven dat zal gebruikt worden voor de uitvoering van de opdracht:- Apparatuur voor het maken van wateropnames (compatibel met Windows Media Player) met vastlegging op USB voorzien van commentaar- Apparatuur voor onderwaterlassen- Apparatuur voor afbranden onder water- Apparatuur voor boren van gaten in metaal of hout onder water- Apparatuur voor slijpen van metaal onder water- Breekhamer- Lansgroep (pomp met afzuiging en lansen en kop) voor het wegspuiten van afval - Verrijdbaar motorcompressoraggregaat 100 pk- Generatoraggregaat 220V/380V 40kVA- Dompelpomp 100 m³/u - 500 m³/u (met grote vuildoorlaat van min 40 mm)- Hydraulische autokraan op banden met inbegrip van alle steunplaten, hulpmaterieel en aangepaste laadbak (inclusief machinist en verbruik) - kraan met een hefvermogen van min. 30 ton en een hoogte onder de haak van minimum 30 m3) Een lijst met de personeelsleden en hun kwalificaties waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten. ? Minimaal dient de dienstverlener aan te tonen te beschikken over volgende profielen, gestaafd met de nodige documenten en brevetten:- 3 duikers, met minimum 3 jaar ervaring- 3 veiligheidsduikers; met minimum 3 jaar ervaring - 3 chefs van de duikwerkzaamheden, met minimum 3 jaar ervaring Het dient hierbij te gaan om negen verschillende personen.Een inschrijver kan zich in voorkomend geval beroepen op de technische bekwaamheid van andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van zijn band met die entiteiten. In dat geval moet hij de aanbestedende dienst aantonen dat hij gedurende de ganse duur van de opdracht zal beschikken over de voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijke middelen door overlegging van de verbintenis van deze entiteiten om de aannemer dergelijke middelen ter beschikking te stellen. Voor de entiteit waarop beroep wordt gedaan, dient eveneens een UEA bij de offerte te worden gevoegd (zie art. 73 ''Uniform Europees Aanbestedingsdocument' van onderhavig bestek).Onder dezelfde voorwaarden kan een combinatie van inschrijvers zich beroepen op de draagkracht van de deelnemers aan de combinatie of die van andere entiteiten.De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-05 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-11-05
Plaatselijke tijd: 09:30
Adres: Merelbeke

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
- uitvoeringstermijn : 365 kalenderdagen- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.- Bij toepassing van art. 42, §1, 2° Wet 2016 heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIA E-TENDERING.Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar ophttp://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-02

Annonces similaires du BDA :