De Panne (3p)

De Panne: sanering gronden ter hoogte van Vijvers Markey te Adinkerke



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: De Panne (3p)
Postadres: Zeelaan 21,BE-8660 De Panne
Contactpersoon: Jonas Tant
Tel: +32 50300030
E-mail: info@studiebureau-lobelle.be
Internetadres(sen): http://www.depanne.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=388591


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
De Panne: sanering gronden ter hoogte van Vijvers Markey te Adinkerke 
Referentienummer: De Panne (3p)-sanering gronden ter hoogte van Vijvers Markey-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45112340
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De Panne: sanering gronden ter hoogte van Vijvers Markey te Adinkerke
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE258
Voornaamste plaats van uitvoering: Adinkerke
II.2.4. Beschrijving
De Panne: sanering gronden ter hoogte van Vijvers Markey. Het rooien van de nodige bomen en andere beplanting. Het, indien nodig, opbreken van verhardingen, plaatselijke en lijnvormige elementen. Het uitvoeren van de nodige grondwerken en het algemeen droog grondverzet om de bestaande gronden te saneren. Groenaanleg. 
II.2.7. Looptijd
35 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 12 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-11-10
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Zie bestek

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
Internetadres(sen): http://eproadmin.raadvst-consetat.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-02

Annonces similaires du BDA :