Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Staden
Postadres: Ieperstraat 109,BE-8840 Staden
Contactpersoon: De heer Dieter Duboccage
Tel: +32 51708201
E-mail: dieter.duboccage@staden.be
Internetadres(sen): www.staden.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeente Staden
Postadres: Ieperstraat 109,BE-8840 Staden
Contactpersoon: Mevrouw Lien Vandenberghe
Tel: +32 51708200
E-mail: lien.vandenberghe@staden.be
Internetadres(sen): www.staden.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren en installeren van hardware en software voor tijdsregistratie 2020-2025 voor gemeente en WZC De Oever - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: IO/GBB/2020 030
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE256
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeente Staden, Ieperstraat 109 te 8840 Staden
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het leveren, implementeren en voorzien in opleidingen van een systeem voor de registratie van werktijden, verplaatsingen en vergoedingen van alle medewerkers ongeacht hun werklocatie. De doelstelling is om hen via de toegang van een open netwerk registraties, aanvragen en goedkeuringen te laten uit te voeren. Een beperkt aantal hoofdbeheerders moet op een eenvoudige manier een ruim aantal instellingen kunnen aanpassen. Het registreren via een badgelezer is mogelijk op de hoofdlocaties en loopt parallel met het online systeem. De bestaande badges voor toegangscontrole van de verschillende werklocaties moeten compatibel met de badgelezers. Er worden dan ook geen badges aangekocht in deze opdracht. Daarnaast moet er voor diensten die geen vast stramien van werktijden hebben een planningsmodule beschikbaar zijn. Het moet de planners toelaten om aan de hand van ingestelde parameters duidelijke en overzichtelijke werschema's te maken. Wijzigingen moet vlot kunnen aangebracht worden. Het systeem moet de mogelijkheid bevatten om te koppelen aan andere softwarepakketten, zoals de loonadministratie van ons huidige leverancier Cipal Schaubroeck of de toegangscontrole van onze huidige leverancier Salto. Het systeem dient modulair opgebouwd te zijn zodat uitbreidingen mogelijk zijn zonder dat hiervoor een nieuw basispakket moet worden aangeschaft. Upgradeversies met behoud van functionaliteiten en data moeten voor de volledige looptijd van de opdracht mogelijk zijn. Het systeem moet er op gericht zijn om zo maximaal mogelijk geautomatiseerd te werken en overzichtelijke rapporten en statistieken te genereren.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2024-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. attest
2. attest
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de minstens drie opdrachten die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.
Eventuele minimumeisen:
1. De inhoud over alle opgegeven referenties heen moeten de vereiste modules/onderdelen bevatten. Een minimum afwijking kan worden toegestaan mits motivatie.
2. Toelichting
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-22 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-02-19
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-01