Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Westerlo
Postadres: Boerenkrijglaan 61,BE-2260 Westerlo
Tel: +14 539145
E-mail: lien.vangenechten@westerlo.be
Internetadres(sen): http://www.westerlo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=387123
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst kleine herstellingswerken aan wegen en riolering Referentienummer: Westerlo-2020_066-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233142
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht is geldig voor een periode van 12 maanden, geldig vanaf sluiting.
Werken gebeuren steeds op afroep, volgens een uitvoeringstermijn die afgesproken wordt tussen opdrachtgever en -nemer bij afroep.
De werken binnen deze opdracht kunnen onder andere (niet in gelijke verdeling) omvatten:
- herplaatsen/vervangen van lijnvormige elementen
- herplaatsen/vervangen van bestrating
- herplaatsen/aanpassen/vervangen van straatkolken, putdeksels,.
- herprofileren/heraanleggen van onderfunderingen en funderingen
- Puntherstellingen van verhardingen, lijnvormige elementen en plaatselijke elementen
- het aanleggen van nieuwe verhardingen ten behoeve van opritten, verkeersremmende plateau's,.
- diverse werken in regie.
Het betreft een niet-exclusieve opdracht. Bijgevolg is het bestuur vrij om werken door een andere aannemer te laten uitvoeren tijdens de duur van het contract, zonder betaling van een schadevergoeding. Dit moet echter als een uitzondering beschouwd worden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties grondgebied gemeente Westerlo
II.2.4. Beschrijving
De opdracht is geldig voor een periode van 12 maanden, geldig vanaf sluiting. Werken gebeuren steeds op afroep, volgens een uitvoeringstermijn die afgesproken wordt tussen opdrachtgever en -nemer bij afroep. De werken binnen deze opdracht kunnen onder andere (niet in gelijke verdeling) omvatten: - herplaatsen/vervangen van lijnvormige elementen - herplaatsen/vervangen van bestrating - herplaatsen/aanpassen/vervangen van straatkolken, putdeksels,. - herprofileren/heraanleggen van onderfunderingen en funderingen - Puntherstellingen van verhardingen, lijnvormige elementen en plaatselijke elementen - het aanleggen van nieuwe verhardingen ten behoeve van opritten, verkeersremmende plateau's,. - diverse werken in regie. Het betreft een niet-exclusieve opdracht. Bijgevolg is het bestuur vrij om werken door een andere aannemer te laten uitvoeren tijdens de duur van het contract, zonder betaling van een schadevergoeding. Dit moet echter als een uitzondering beschouwd worden.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De kandidaat mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een lijst met relevante referenties over soortgelijke werken die men gedurende de afgelopen jaren heeft verricht, met vermelding van data en opgave van publiek- of privaatrechtelijke instanties en met een attest van goede uitvoering van de werken.
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver voegt minimaal 3 referenties toe van soortgelijke werken met een waarde van minstens 50.000 euro die men gedurende de afgelopen 5 jaar heeft verricht en met een attest van goede uitvoering van de werken.
Vereiste erkenning: C (wegenbouwkundige werken), klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-12 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-04-10
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes mogen alleen verstuurd worden via het e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 14 §7 van de wet van 17 juni 2016.Er dient opgemerkt te worden dat het versturen van een offerte per e-mail niet aan deze voorwaarden voldoet. Daarom wordt het niet toegestaan op deze wijze een offerte in te dienen.Door zijn offerte volledig of gedeeltelijk via elektronische middelen in te dienen, aanvaardt de inschrijver dat de gegevens die voortvloeien uit de werking van het ontvangstsysteem van zijn offerte worden geregistreerd. De offerte moet de aanbestedende overheid toekomen voor de limietdatum en het limietuur zoals vermeld in de publicatie.Meer informatie kan u vinden op volgende website: http://www. publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer: +32 (0)2 740 80 00.De offerte kan niet ingediend worden op papier.Door het indienen van een offerte aanvaarden de inschrijvers onvoorwaardelijk de inhoud van het bestek en de bijhorende opdrachtdocumenten en de invulling van de plaatsingsprocedure zoals deze in het bestek beschreven is en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn.Indien een inschrijver in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post binnen zeven kalenderdagen na ontvangst van het bestek, bekend te maken aan de aanbestedende overheid met omschrijving van de reden. Als de inschrijver in de opdrachtdocumenten fouten of leemten ontdekt die van dien aard zijn dat ze de prijsberekening of de vergelijking van de offertes onmogelijk maken, meldt hij dit onmiddellijk en schriftelijk aan de aanbestedende overheid ten laatste tien dagen vóór de limietdatum en het limietuur voor het indienen van de offertes.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-18