Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: OCMW Oudenaarde
Postadres: Meerspoort 30,BE-9700 Oudenaarde
Contactpersoon: Mevrouw Catherine Scheerlinck
Tel: +32 55460630
Fax: +32 55460609
E-mail: catherine.scheerlinck@oudenaarde.be
Internetadres(sen): www.ocmwoudenaarde.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Reinigen van ramen en andere oppervlakten van stads-en OCMWgebouwen. Referentienummer: L00202020
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Reinigen van ramen en andere oppervlakten van stads-en OCMWgebouwen.
Plaats van dienstverlening: diverse plaatsen
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
Perceel 1 "Reinigen van ramen in diversen stads- en OCMWgebouwen."
Perceel 2 "Reinigen van andere oppervlakten in diverse stadsgebouwen."
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Reinigen van ramen in diversen stads- en OCMWgebouwen. II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE235
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse plaatsen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Reinigen van andere oppervlakten in diverse stadsgebouwen. II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE235
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse plaatsen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Naast het ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor de inschrijver, dient ook opgegeven : - ingevuld UEA voor de onderaannemers of andere entiteiten op wiens draagkracht de inschrijver zich beroept. Naast het volledig en correct ingevuld UEA, legt de inschrijver voor: - de Belgische inschrijver: een recent uittreksel uit het strafregister (maximaal 6 maand oud op het uiterste tijdstip van ontvangst van de offertes).Voor Belgische inschrijvers zal de aanbestedende overheid zelf via Telemarc het fiscaal attest, het RSZ-attest en het attest niet faling opvragen. Een buitenlandse inschrijver dient naast het volledig en correct ingevuld UEA onderstaande documenten voor te leggen: - Een recent uittreksel (max. 6 maanden oud op de uiterste indieningsdatum) uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst, waaruit blijkt dat hij niet onder de uitsluitingscriteria valt. - Een recent attest (max. 3 maanden oud op de uiterste indieningsdatum) waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. - Een recent attest (max. 3 maanden oud op de uiterste indieningsdatum) dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij op datum van indiening van zijn offerte voldaan heeft aan de voorschriften inzake de betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Deze selectiecriteria gelden voor alle percelen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een attest van lidmaatschap van ABSU (beroepsfederatie).Voor de inschrijver die niet in België gevestigd is, een certificaat uitgegeven door een organisatie met dezelfde missie als de ABSU, waaruit het lidmaatschap van de organisatie in kwestie blijkt.2. Een VCA-certificaat (veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers. Of een verklaring dat de verplichtingen zullen nageleefd worden die opgelegd worden bij de wet van 04/08/1996 en de bijhorende uitvoeringsbesluiten betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk.3. Enkel voor perceel 2: Een ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een gemotiveerde en gedocumenteerde verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.4. Per perceel : het voorleggen van een lijst van de voornaamste diensten, die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties, waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Een attest van lidmaatschap van ABSU (beroepsfederatie). Voor de inschrijver die niet in België gevestigd is, een certificaat uitgegeven door een organisatie met dezelfde missie als de ABSU, waaruit het lidmaatschap van de organisatie in kwestie blijkt.
2. Een VCA-certificaat (veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Of een verklaring dat de verplichtingen zullen nageleefd worden die opgelegd worden bij de wet van 04/08/1996 en de bijhorende uitvoeringsbesluiten betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk.
3. Een ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een gemotiveerde en gedocumenteerde verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
4. Per perceel : Het voorleggen van ten minste 2 referenties betreffende uitgevoerde gelijkaardige opdrachten tijdens de laatste 3 jaar, gestaafd door attesten van goede uitvoering, ondertekend door de aanbesteder.
De waarde excl. BTW van elk van deze opdrachten op jaarbasis bedraagt minimum 50% van het inschrijvingsbedrag excl. BTW van het perceel op jaarbasis.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-27 09:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-02-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-10-27
Plaatselijke tijd: 09:15
Adres: Zaal Reytmeersen, 2de verdieping, Sociaal Huis, Meerspoort 30 te Oudenaarde
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijvers dienen een verplicht bezoek te brengen in de gebouwen, vervat in onderhavige opdracht. De Coronamaatregelen, welke dan van toepassing zijn, dienen gerespecteerd te worden.Hiervoor dient vooraf een afspraak gemaakt te worden met de dienst Bestuur Infrastructuur, de heer Nicky De Vos - GSM 0476 505 714 - e-mail : Nick.DeVos@oudenaarde.be en in cc : Renaat.DeCroo@oudenaarde.beDatum van bezoek wordt in onderling overleg vastgelegd.Op het einde van het bezoek wordt een attest in bijlage (per perceel) ondertekend afgeleverd aan de inschrijver. Dit ingevuld en ondertekend attest(en) dient gevoegd te worden bij de offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-15