Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: cvba Providentia
Postadres: Brusselsesteenweg 191,BE-1730 Asse
Contactpersoon: De heer Oscar De Vet
Tel: +32 24541780
E-mail: oscar.devet@providentia.be
Internetadres(sen): www.providentia.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst met multilaterale gunning - binnenschilderwerken en zachte vloerbekledingen Referentienummer: ROMG-2-BSW&ZV
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45442100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst met multilaterale gunning voor de uitvoering van binnenschilderwerken en zachte vloerbekledingen bij sociale huurwoningen binnen het werkgebied van Providentia.
Opdeling van het werkgebied in vijf percelen van ongeveer gelijkwaardige grootte / woningaantallen.
Inschrijving voor één of meerdere percelen toegelaten. Gunning voor één of meerdere percelen mogelijk.
De opdracht bestaat uit een reeks van deelopdrachten per perceel waarvoor het bevel tot uitvoering telkens door middel van een bestelbon wordt gegeven.
De inschrijver dient er rekening mee te houden dat deelopdrachten gelijktijdig in uitvoering kunnen zijn.
Doel van de gunning van deze opdrachten is tot afspraken te komen met aannemersbedrijven ten einde op snelle en kostprijsefficiënte wijze over te gaan tot binnenschilderwerken en vervangen/plaatsen van zachte vloerbekledingen bij huurwoningen in de korte leegstandsperiode tussen opeenvolgende ve.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Boortmeerbeek - Kampenhout - Machelen - Overijse - Steenokkerzeel - Vilvoorde - Zemst II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De basisopdracht over 24 maanden kan door het opdrachtgevend bestuur, mits akkoord van de aannemer, 2 keer verlengd worden met een periode van 12 maanden. De verlenging gebeurt op basis van een uitdrukkelijke beslissing. Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de aannemer hiervoor geen schadevergoeding eisen.
Lot 2II.2.1. Benaming
Grimbergen - Kapelle-od-Bos - Londerzeel II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De basisopdracht over 24 maanden kan door het opdrachtgevend bestuur, mits akkoord van de aannemer, 2 keer verlengd worden met een periode van 12 maanden. De verlenging gebeurt op basis van een uitdrukkelijke beslissing. Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de aannemer hiervoor geen schadevergoeding eisen.
Lot 3II.2.1. Benaming
Meise - Merchtem - Opwijk - Wemmel II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De basisopdracht over 24 maanden kan door het opdrachtgevend bestuur, mits akkoord van de aannemer, 2 keer verlengd worden met een periode van 12 maanden. De verlenging gebeurt op basis van een uitdrukkelijke beslissing. Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de aannemer hiervoor geen schadevergoeding eisen.
Lot 4II.2.1. Benaming
Affligem - Asse - Liedekerke - Roosdaal - Ternat II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De basisopdracht over 24 maanden kan door het opdrachtgevend bestuur, mits akkoord van de aannemer, 2 keer verlengd worden met een periode van 12 maanden. De verlenging gebeurt op basis van een uitdrukkelijke beslissing. Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de aannemer hiervoor geen schadevergoeding eisen.
Lot 5II.2.1. Benaming
Beersel - Bever - Dilbeek - Galmaarden - Gooik - Herne - Linkebeek - Pepingen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De basisopdracht over 24 maanden kan door het opdrachtgevend bestuur, mits akkoord van de aannemer, 2 keer verlengd worden met een periode van 12 maanden. De verlenging gebeurt op basis van een uitdrukkelijke beslissing. Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de aannemer hiervoor geen schadevergoeding eisen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver voegt de verklaring toe aan zijn inschrijving, en dit op straffe van nietigheid. Hierbij geldt als minimumvereisten dat de gemiddelde jaarlijkse omzet over de laatste drie beschikbare boekjaren minstens 75.000,= euro moet zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Attesten van werken gelijkaardig aan dit bestek (binnenschilderwerken en plaatsen van zachte vloerbekledingen) die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten (indeling conform het modelattest in bijlage) die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren en zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde instantie. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden. Het modelattest is in bijlage toegevoegd. * Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar
Eventuele minimumeisen:
1. Er dienen minimaal 3 attesten te worden ingediend van werken gelijkaardig (interne renovatiewerken) aan dit bestek met een bestelbedrag > EUR 5.000,00 en die bewijzen dat de werken naar behoren en zijn uitgevoerd. De inschrijver voegt deze attesten en de verklaring toe aan zijn inschrijving, en dit op straffe van nietigheid.
Vereiste erkenning: De aanbestedende overheid houdt zich in beginsel voor deelopdrachten te plaatsen waarvan de waarde minder dan 50.000 euro exclusief btw bedraagt. Bijgevolg is inzake het minimaal selectieniveau voor deze werken geen erkenning vereist (artikel 3 § 1 van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers, in combinatie met artikel 2 van het koninklijk besluit tot vaststelling van de toepassingsmaatregelen van de vermelde wet). Mocht de inschrijver een geldig erkenningsattest bezitten dan dient hij deze toe te voegen bij zijn inschrijving. Indien er geen attest is toegevoegd gaat de opdrachtgever ervan uit dat de aannemer geen (geldige) erkenning heeft.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-06 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-04-04
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-10-06
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Burelen van Providentia cvba, Brusselsesteenweg 191, 1730 Asse
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg Brussel Nederlandstalig
Quatre-Brasstraat 13 / 2de verd, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-01