Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Groep Zorg Heilige Familie
Postadres: Groeningepoort 4,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: Kristof Vankeirsbilck
Tel: +32 56245218
E-mail: kristof.vankeirsbilck@zorghf.be
Internetadres(sen): www.zorghf.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=383656
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Architectenbureau Vandenbussche-Dejonghe
Postadres: Loppemsestraat 23,BE-8020 Oostkamp
Contactpersoon: Sylvie Dejonghe
Tel: +32 50842210
E-mail: vdb-dejonghe@telenet.be
Internetadres(sen): http://www.zorghf.be http://www.zorghf.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Bouwen (uitbreiden) en herbouwen van het WZC Sint-Jozef Oostkamp Referentienummer: GHF-A244.05/07-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Bouwen (uitbreiden) en herbouwen van het WZC Sint-Jozef na afbraak van een deel van het bestaand WZC.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Oostkamp
II.2.4. Beschrijving
Het bouwen (uitbreiden en herbouwen) van het Woon- en Zorgcentrum - het afbreken van delen van het bestaand woonzorgcentrum - het voorbereiden van het bouwterrein inclusief het rooien van bomen - het aanleggen van een tijdelijke parking en toegangswegen - de voorbereidende werken voor de tijdelijke afdeling (containers) - het bouwen van een Woon- en Zorgcentrum - bouwfase 1: gesplitst in 2 bouwzones.
II.2.7. Looptijd
350 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt een ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) voor als verklaring dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is.Eventuele corrigerende maatregelen vermeldt de inschrijver op dit UEA.De inschrijver dient tevens volgende documenten toe te voegen bij zijn offerte:- de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maand oud is op het uiterste tijdstip van ontvangst van de offertes;- de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;- de buitenlandse inschrijver: uittreksel uit het strafregister, certificaten inzake fiscale en sociale schulden, en een certificaat inzake niet-faling. Wanneer een document of certificaat niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of in landen waar dit niet voorzien is, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van herkomst of van het land waar de ondernemer gevestigd is.In geval van combinatie van inschrijvers: de voormelde documenten worden ingediend per lid van de combinatie van inschrijvers, alsook voor elke onderaannemer of andere entiteit op wiens draagkracht een beroep wordt gedaan.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij over voldoende economische en financiële draagkracht beschikt om de opdracht uit te voeren. Dit wordt bewezen aan de hand van de jaarrekeningen van de afgelopen drie boekjaren - bij de offerte te voegen.Doelstelling van de controle van de jaarrekeningen: de overgemaakte informatie mag niet wijzen op een risico op discontinuïteit van de inschrijver. Er wordt aangenomen dat er een risico op discontinuïteit bestaat indien gedurende de laatste drie boekjaren tweemaal een negatief eigen vermogen wordt vastgesteld en/of indien gedurende de drie laatste boekjaren steeds een verlies werd geboekt.Inschrijvers die geen jaarrekening neerleggen, geven dit aan in hun offerte. Zij mogen met alle andere documenten aantonen dat zij zich in een normale financiële toestand bevinden. Zij voegen in dat geval zelf de nodige stukken bij hun offerte.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver bewijst zijn technische en beroepsbekwaamheid aan de hand van:- een lijst van de werken die gedurende de afgelopen periode van maximaal vijf jaar werden gerealiseerd en die van een gelijkwaardige grootorde zijn en een gelijkaardig voorwerp, t.t.z. het realiseren van een nieuwbouw voor een woonzorgcentrum en/of een groep van assistentiewoningen of combinatie van deze twee functies. Onder "gerealiseerd" moet worden begrepen: voorlopig opgeleverd. De inschrijver vermeldt per werk op de lijst het opdrachtbedrag, de datum van uitvoering (aanvangsdatum van de werken en datum voorlopige oplevering, desgevallend ook de datum van definitieve oplevering), de uitvoeringstermijn en eventuele termijnverlenging, en de naam en contactgegevens van de publiek- of privaatrechtelijke instantie voor wie de opdracht bestemd was,- drie (3) werken uit de lijst moeten worden gestaafd door een attest van goede uitvoering,De aanbestedende overheid is gerechtigd om de goede uitvoering van elke referentie te verifiëren bij de desbetreffende opdrachtgever,
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-16 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-10-16
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen enkel elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-20