Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=384059
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Ingenium nv
Postadres: Nieuwe St Annadreef 23,BE-8200 Brugge
Contactpersoon: koen Van Canneyt
E-mail: koen.vancanneyt@ingenium.be
Internetadres(sen): https://www.ingenium.be/ https://www.ingenium.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht voor aanneming van werken referentie TE011826.P51: blok 23 perceel hoogspanning Referentienummer: UZ Leuven-TE011826.P51-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45215140
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor het leveren en plaatsen van: Hoogspanning
BLOK 23: De opdracht situeert zich in het gebouw, genaamd blok 23, op Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Het betreft uit te voeren werken in het kader van renovaties van blok 23 en renovaties in functie van desbetreffend blok.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
De opdracht situeert zich in het gebouw, genaamd blok 23, op Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Het betreft uit te voeren werken in het kader van renovaties van blok 23 en renovaties in functie van desbetreffend blok
II.2.7. Looptijd
450 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-01 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-10-01
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
- Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.- Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:Ontwerper:koen.vancanneyt@ingenium.beEen kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteam_blok23@uzleuven.be en paf.materiaalbeheer@uzleuven.be)- Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.- Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 10-09-2020 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 17-09-2020 ;Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 10-09-2020.Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:Klik op de link in de publicatieHierna zal er worden gevraagd om in te loggen; gebruik hiervoor uw eigen mailadres. Nadien zal u in uw mailbox een mailtoekrijgen met verdereinstructies (paswoord) voor het downloaden van de opdrachtdocumentenVoorwaarde is dat u met internet explorer als browser werkt.OFstuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-14