Mobiliteit En Openbare Werken, Agentschap Wegen En Verkeer, Afdeling West-vlaanderen

N318 Oostende: Ontwerpstudie voor de herinrichting van Nieuwpoortsesteenweg (kmpt 2.20 - 4.00)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling West-Vlaanderen
Postadres: VAC Jacob van Maerlant, Koning Albert I-laan 1.2 bus 82 ,BE-8200 8200 Brugge
Contactpersoon: ir. Guy Armeele
E-mail: guy.armeele@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=383637 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=383637


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
N318 Oostende: Ontwerpstudie voor de herinrichting van Nieuwpoortsesteenweg (kmpt 2.20 - 4.00) 
Referentienummer: AWV W-Vl-20/30_X30/N318/11_KR-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71240000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht omvat de studie en het ontwerp van de heraanleg van de N318 Nieuwpoortsesteenweg te Oostende van het kilometerpunt 2.20 tot 4.00 (herinrichting doortocht, voetpaden en groenvoorziening met inbegrip van een nieuwe wegkoffer en een aangepast wegprofiel, incl. opvolging van de werken). Ook de ontwerpstudie voor de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel (incl. opvolging van de werken). De diensten omvatten:
1) Procesbegeleiding;
2) Het uitvoeren van het vooronderzoek, het inwinnen van ontbrekende gegevens, en opmaken van plannen met aanduiding van bestaande nutsleidingen;
3) De begeleiding, het leveren van input en de interpretatie van het milieu-hygiënisch bodemonderzoek conform de Vlarebo wetgeving;
4) De begeleiding, het leveren van input en de interpretatie van het sloopopvolgingsplan conform de Vlarema wetgeving;
5) De begeleiding, het leveren van input en de interpretatie van de archeologienota;
6) Het opmaken van voorontwerptekeningen en dwars/ langsprofieltekeningen;
7) Het uitvoeren van een studie betreffende de rioleringen en waterafvoer;
8) Het uitvoeren van een studie betreffende de groenvoorzieningen, openbare verlichting, signalisatie, . in samenspraak met i.a. de gemeentelijke diensten van stad Oostende, de groencel van AWV en het Team Elektrische Weguitrusting van AWV;
9) Het verlenen van de nodige ondersteuning tijdens alle overlegvergaderingen met de aanbesteder en andere betrokken instanties in het kader van de besprekingen van het (voor)ontwerp. Dit omvat o.a. maar niet limitatief, de vergaderingen van de Projectstuurgroep en de overlegmomenten met de verschillende betrokken nutsmaatschappijen;
10) In vorig punt vermelde begeleidende ondersteuning omvat o.a. het opnemen van alle administratieve taken waaronder:
a) De opmaak van een verslag van alle besprekingen. De verslagen dienen uiterlijk binnen de 14 kalenderdagen na afloop van de vergadering aan alle betrokken partijen overgemaakt te worden;
b) De contacten met de verschillende partijen om de nodige documenten of informatie te bekomen;
c) De opmaak van duidelijke en geïllustreerde presentaties voor toepassing bij o.a. infomarkten voor de bevolking e.a.
11) Het opstellen van de nodige dossiers voor de bespreking in de Projectstuurgroep en voor het aanvragen van de omgevingsvergunning en bijhorende machtigingen;
12) Het uitvoeren van verkeerstellingen resulterend in fietsintensiteiten, voertuigintensiteiten per uur, voertuigklassen, snelheid V85, parkeeraanbod en -bezetting;
13) Het aanpassen van de voorontwerptekeningen, het opstellen en nadien bespreken van definitieve ontwerpplannen;
14) Het opmaken van de aanbestedingsbescheiden: de gedetailleerde signalisatie- en uitvoeringsplannen, administratieve en technische bepalingen van het bestek met inbegrip van beschrijvende en samenvattende opmeting en kostenraming.
15) Adviesverlening vanaf de voorbereiding van de aanbesteding tot en met de aanbesteding van de werken;
16) Toepassen van de minder hinder-toets volgens het 'Draaiboek Minder Hinder Vlaanderen' voor investeringswerken op gewestwegen conform het dienstorder MOW/AWV/2012/11;
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE255
Voornaamste plaats van uitvoering: N318 Nieuwpoortsesteenweg te Oostende van het kilometerpunt 2.20 tot 4.00
II.2.4. Beschrijving
De diensten omvatten: 1) Procesbegeleiding; 2) Het uitvoeren van het vooronderzoek, het inwinnen van ontbrekende gegevens, en opmaken van plannen met aanduiding van bestaande nutsleidingen; 3) De begeleiding, het leveren van input en de interpretatie van het milieu-hygiënisch bodemonderzoek conform de Vlarebo wetgeving; 4) De begeleiding, het leveren van input en de interpretatie van het sloopopvolgingsplan conform de Vlarema wetgeving; 5) De begeleiding, het leveren van input en de interpretatie van de archeologienota; 6) Het opmaken van voorontwerptekeningen en dwars/ langsprofieltekeningen; 7) Het uitvoeren van een studie betreffende de rioleringen en waterafvoer; 8) Het uitvoeren van een studie betreffende de groenvoorzieningen, openbare verlichting, signalisatie, . in samenspraak met i.a. de gemeentelijke diensten van stad Oostende, de groencel van AWV en het Team Elektrische Weguitrusting van AWV; 9) Het verlenen van de nodige ondersteuning tijdens alle overlegvergaderingen met de aanbesteder en andere betrokken instanties in het kader van de besprekingen van het (voor)ontwerp. Dit omvat o.a. maar niet limitatief, de vergaderingen van de Projectstuurgroep en de overlegmomenten met de verschillende betrokken nutsmaatschappijen; 10) In vorig punt vermelde begeleidende ondersteuning omvat o.a. het opnemen van alle administratieve taken waaronder: a) De opmaak van een verslag van alle besprekingen. De verslagen dienen uiterlijk binnen de 14 kalenderdagen na afloop van de vergadering aan alle betrokken partijen overgemaakt te worden; b) De contacten met de verschillende partijen om de nodige documenten of informatie te bekomen; c) De opmaak van duidelijke en geïllustreerde presentaties voor toepassing bij o.a. infomarkten voor de bevolking e.a. 11) Het opstellen van de nodige dossiers voor de bespreking in de Projectstuurgroep en voor het aanvragen van de omgevingsvergunning en bijhorende machtigingen; 12) Het uitvoeren van verkeerstellingen resulterend in fietsintensiteiten, voertuigintensiteiten per uur, voertuigklassen, snelheid V85, parkeeraanbod en -bezetting; 13) Het aanpassen van de voorontwerptekeningen, het opstellen en nadien bespreken van definitieve ontwerpplannen; 14) Het opmaken van de aanbestedingsbescheiden: de gedetailleerde signalisatie- en uitvoeringsplannen, administratieve en technische bepalingen van het bestek met inbegrip van beschrijvende en samenvattende opmeting en kostenraming. 15) Adviesverlening vanaf de voorbereiding van de aanbesteding tot en met de aanbesteding van de werken; 16) Toepassen van de minder hinder-toets volgens het 'Draaiboek Minder Hinder Vlaanderen' voor investeringswerken op gewestwegen conform het dienstorder MOW/AWV/2012/11; 
II.2.7. Looptijd
180 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-09-17 10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-09-17
Plaatselijke tijd: 10:45
Adres: VAC Brugge , Koning Albert I laan 1.2. bus 82, 8200 Brugge

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-10

Annonces similaires du BDA :