De Voorzorg - Socialistische Mutualiteit Van De Provincie Antwerpen

Schoonmaak



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: De VoorZorg - Socialistische Mutualiteit van de provincie Antwerpen
Postadres: Sint-Bernardsesteenweg 200,BE-2020 Antwerpen
Contactpersoon: Tom Van Hostauijen
Tel: +32 32854283
E-mail: tom.vanhostauijen@devoorzorg.be
Internetadres(sen): https://www.devoorzorg.be/antwerpen/Pages/default.aspx https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=383018


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaak 
Referentienummer: De VoorZorg provincie Antwerpen-2020/008 VP-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze diensten: Schoonmaak.
Toelichting: Deze opdracht betreft de aanstelling van een ondernemer die zal instaan voor de schoonmaak van diverse kantoren van de aanbesteder. Het betreft een 70tal typische ziekenfondskantoren, variërend in grootte. Het betreft tevens glazenwas (binnen/buiten).
Om de kwaliteit van de geleverde prestaties te verifiëren zal gewerkt worden met een externe partner die steekproeven uitvoert conform de norm NEN-EN 13549:2001.
Van zowel het personeel die de schoonmaakopdracht uitvoert als de SPOC wordt verwacht dat zij het Nederlands machtig zijn.
Tevens dient de opdrachtnemer een aantal schoonmaaksters in loondienst bij de aanbestedende overheid (maximaal 8,17 VTE) over te nemen conform cao 32 Bis.
Plaats van dienstverlening: verspreid over de provincie Antwerpen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-05


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De documenten 'selectieleidraad' en 'bijlage A' werden verkeerdelijk als bestekdocument opgeladen, waardoor deze onzichtbaar voor inschrijvers zijn.

Dit erratum betreft enkel het uploaden van deze bestanden als een begeleidend document.

Annonces similaires du BDA :