Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: stad Kortrijk
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: De heer Bert Sabbe
Tel: +32 486088192
E-mail: bert.sabbe@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: bvba Urbain architectencollectief
Postadres: Zuidstationstraat 38,BE-9000 Gent
Tel: +32 93290422
Fax: +32 93245324
E-mail: info@urbain-ac.be
Internetadres(sen): www.urbain-ac.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - P45 - Sint-Corneliuskerk Aalbeke: nevenbestemming - HVACS - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2020/2200
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45300000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Kerk St.-Cornelius, Aalbekeplaats 1a te 8511 Aalbeke
II.2.4. Beschrijving
In de kerk worden, naast een verkleinde liturgische ruimte in het voormalige koor, vier muzieklokalen van het conservatorium en de bibliotheek van Aalbeke ondergebracht. Het concept bestaat erin dat de muziekklassen en de bibliotheek ondergebracht worden in de twee zijbeuken van de kerk, die via een centrale foyerruimte vanaf de hoofdingang van de kerk bereikt kunnen worden. Deze centrale foyerruimtes is polyvalent inzetbaar, en dient tevens als leeszaal bij de bibliotheek of ruimte voor een evenement (concert, lezing, .). Toiletten voor dames, heren en een rolstoeltoegankelijk toilet worden voorzien in de twee voormalige zijportalen van de kerk. Via een trap blijft het oksaal met orgel bereikbaar.
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. nihil
Eventuele minimumeisen:
1. /
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.
Eventuele minimumeisen:
1. een lijst met de gegevens van de contactpersonen van de drie referenties om te verifiëren
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-09-14 09:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-01-12
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Door het feit dat hij zijn offerte indient, erkent de inschrijver dat hij ter plaatse is geweest en zich op de hoogte heeft gesteld van de bestaande toestand van de bouwplaats, de ligging, de omgeving en de toegangswegen.Hierdoor wordt de inschrijver geacht zich volledig rekenschap te hebben gegeven van de omvang van de aanneming en de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken, m.b.t.- de algemene coördinatie van de werken- de inrichting van de bouwplaats- de gemeentelijke voorschriften en nutsleidingen- de noodzakelijke veiligheidsvoorzieningen op de werf- de mogelijkheden tot de aanvoer en het stockeren van bouwmaterialen- het plaatsen van stellingen- de opstelling van aangepast materieel (graafmachines, kranen, .)- de eventuele voorafgaande sloopwerken- de gebeurlijke aanbouw tegen en de bijhorende afwerkingen van scheidingsmuren of bestaande constructies,.* De contactpersoon voor de organisatie van de plaatsbezoeken is Ginette Vermeeren, koster van de Sint-Corneliuskerk. De kerk is niet permanent open. Het plaatsbezoek dient op voorhand aangevraagd te worden bij Ginette via GSM nr. 0475 70 72 58.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-05