De Vlaamse Waterweg Nv

Raamcontract voor het uitvoeren van elektrische, technische en bouwkundige interventies en onderhoud



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: De Vlaamse Waterweg nv
Postadres: Havenstraat 44,BE-3500 Hasselt
Tel: +32 11298518
Fax: +32 11221277
E-mail: bart.stevaert@vlaamsewaterweg.be
Internetadres(sen): www.vlaamsewaterweg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=382435

I.3. Communicatie

Officiële benaming: De Vlaamse Waterweg nv
Postadres: Oostdijk 110,BE-2830 Willebroek
Contactpersoon: An Brouns
Tel: +32 38606804
E-mail: An.Brouns@vlaamsewaterweg.be
Internetadres(sen): www.vlaamsewaterweg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=382435

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract voor het uitvoeren van elektrische, technische en bouwkundige interventies en onderhoud 
Referentienummer: De Vlaamse Waterweg-AAO-20-0007-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is het afsluiten van een raamovereenkomst voor het uitvoeren van diverse interventies en onderhoud van bouwkundige, technische en elektrische aard aan het patrimonium van De Vlaamse Waterweg NV.
De diverse gebouwen, nl. particuliere woningen, administratieve gebouwen, dienstgebouwen, loodsen, werfketen,. liggen verspreid in het werkgebied van De Vlaamse Waterweg NV dat zich uitstrekt over het volledige Vlaamse grondgebied.
Deze opdracht betreft de diensten, de werken, de leveringen, het vervoer, de arbeidskrachten en alle uitvoeringsmiddelen nodig voor het uitvoeren van diverse technische en bouwkundige werken en voor het uitvoeren van onderhoud aan elektrische en technische installaties in gebouwen. Per opdracht dient er rekening gehouden te worden met de door De Vlaamse Waterweg vooropgestelde timing.
Bovendien dient de planning van deze kleine technische werken en onderhoud zodanig te worden opgevat dat de continuïteit van de dienstverlening van de opdrachtgever maximaal verzekerd blijft tijdens de uitvoering ervan.
Aan elke individuele opdracht wordt een urgentiegraad toegekend binnen dewelke deze opdracht dient afgehandeld te worden en/of de eerste interventie dient te zijn gebeurd.
Binnen de gebouwenhelpdesk worden er 3 graden van urgentie gehanteerd:
- Binnen de 10 werkdagen
- Binnen de 3 werkdagen - Verlofregelingen worden hier niet in rekening gebracht.
- Urgent: Bij urgente meldingen dient de contractant maximaal 4 uur na het ontvangen van de melding de uitvoering gestart te zijn. Deze regeling valt onder het 24/7 principe waarbij verlofregelingen, feestdagen, . niet in rekening worden gebracht.
De inschrijver dient bij zijn prijszetting rekening te houden met deze urgentiegraden en kunnen in geen geval aanleiding geven tot een meerprijs.
De inschrijver dient het uurloon op te geven zoals bepaald in de meetstaat.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Perceel nr. 1: Onderhoud en interventies in gebouwen van De Vlaamse Waterweg NV-Oost 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud en interventies in gebouwen van De Vlaamse Waterweg NV-Oost 
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht wordt stilzwijgend verlengd met een termijn van 1 kalenderjaar. De volledige looptijd (incl. verlengingen) is beperkt tot 4 jaren. 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Perceel nr. 2: Onderhoud en interventies in gebouwen van De Vlaamse Waterweg NV-West 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud en interventies in gebouwen van De Vlaamse Waterweg NV-West 
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht wordt stilzwijgend verlengd met een termijn van 1 kalenderjaar. De volledige looptijd (incl. verlengingen) is beperkt tot 4 jaren. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-09-17 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De uitvoeringstermijn van de raamovereenkomst bedraagt 1 kalenderjaar. De aanvangsdatum van de contractuele uitvoeringstermijn wordt vermeld in de sluitingsbrief.Aan elke individuele opdracht wordt een urgentiegraad toegekend binnen dewelke deze opdracht dient afgehandeld te worden en/of de eerste interventie dient te zijn gebeurd.Binnen de gebouwenhelpdesk worden er 3 graden van urgentie gehanteerd:- Binnen de 10 werkdagen- Binnen de 3 werkdagen - Verlofregelingen worden hier niet in rekening gebracht.- Urgent: Bij urgente meldingen dient de contractant maximaal 4 uur na het ontvangen van de melding de uitvoering gestart te zijn. Deze regeling valt onder het 24/7 principe waarbij verlofregelingen, feestdagen, . niet in rekening worden gebrachtVoor de onderhoudsopdracht dient de inventarislijst afgewerkt te zijn binnen het jaar. Hiervoor wordt binnen 30 werkdagen na sluiting van de opdracht een planning voorgelegd.Het onderhoud wordt zo opgevat dat alle verwarmingsinstallaties hun onderhoud krijgen voor de maand oktober en dat alle koelinstallaties onderhouden zijn voor de maand mei.De drie grote kantoren, Willebroek - Hasselt - Merelbeke, worden elke zes maanden onderhouden. De indiening van de offerte dient elektronisch via de e-tendering website te gebeuren(https://eten.publicprocurement.be)De opdracht wordt uitgeschreven door De Vlaamse Waterweg nv.De administratieve entiteit die optreedt als aanbestedende overheid, is:De Vlaamse Waterweg NVAfdeling Algemene OndersteuningAdres: Havenstraat 44, 3500 Hasselt Tel.: 011/29.84.00E-mail: overheidsopdrachten.AAO@vlaamsewaterweg.beInlichtingen betreffende deze opdracht kunnen bekomen worden bij An Brouns, Teamhoofd gebouwenbeheer - Facilitair Management, via mail An.Brouns@vlaamsewaterweg.be of tijdens de kantooruren (9u15-11u45 en 13u45-16u) op het nummer 03 860 68 04.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-23

Annonces similaires du BDA :