De Vlaamse Waterweg Nv

District 4 : Dender & Moervaart. Verwijderen van drijvend vuil en zwerfvuil uit en langs de bevaarbare waterlopen.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: De Vlaamse Waterweg nv
Postadres: Havenstraat 44,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: ing. Tim Verleysen
E-mail: regio.west@vlaamsewaterweg.be
Internetadres(sen): www.vlaamsewaterweg.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=382044


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
District 4 : Dender & Moervaart. Verwijderen van drijvend vuil en zwerfvuil uit en langs de bevaarbare waterlopen. 
Referentienummer: De Vlaamse Waterweg-ARW-20-038-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90500000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is het verwijderen van drijvend vuil en zwerfvuil uit en langs de bevaarbare waterwegen in het district 4 - Dender & Moervaart.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
Voornaamste plaats van uitvoering: Dender & Moervaart
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is het verwijderen van drijvend vuil en zwerfvuil uit en langs de bevaarbare waterwegen in het district 4 - Dender & Moervaart.  
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht geheel of gedeeltelijk te verlengen in één of meerdere malen met een maximale totale verlenging van 4 kalenderjaar. Iedere verlenging wordt aan de opdrachtnemer genotificeerd tenminste 30 kalenderdagen voor het verstrijken van de lopende geldigheidstermijn. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijvers tonen hun economische en financiële draagkracht aan door overlegging van het volgende document / de volgende documenten:- een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. De jaarlijkse minimumomzet bedraagt minstens 100.000 euro;- het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijvers tonen hun technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan door overlegging van de volgende documenten:1) Een lijst die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten. Dit wordt voldoende gedetailleerd met een opsomming van de technische kernmerken en een foto. De inschrijver levert het bewijs effectief over deze werktuigen en materieel te kunnen beschikken. => Minimaal worden de technische fiches en foto van volgend materieel opgegeven dat zal gebruikt worden voor de uitvoering van de opdracht:o Sloep met buienboordmotor met min 40 Pk. Laadvermogen van minstens 500kg en een minimumoppervlakte van 8m². Aanwezige materialen zijn: Kettingzaag 30 cm, kettingzaag 60 cm, werplijnen, dreggen, hef- en hijsmateriaal, spade, bijl, schop, borstel, boutentang, vuil- en afvalzakken, .. De boot is voorzien van de nodige verlichting volgens het scheepvaartreglement alsook een VHF toestel. De werkvloer dient geperforeerd te zijn of gescheiden van de bodem zodoende het vervuilde water niet in aanraking te laten komen met de werknemers. o Vrachtwagen met laadbak met minimum laadvermogen van 10 Ton, uitgerust met een (radiografisch bestuurbare) hydraulische kraan met een minimale reikwijdte van 15m en een hydraulische hijslier met een minimale gemiddelde hijscapaciteit van 2 Ton.o Lichte vrachtwagen met klein materieel (o.a. kettingzaag, dregmateriaal (werplijnen, dreggen, hef- en hijsmateriaal), spade, bijl, schop, borstel, boutentang, .). Indien één van bovenstaande toestellen wordt gehuurd dient een overeenkomst met de verhuurder worden bijgevoegd, waarbij vermeld wordt binnen welke tijdspanne het toestel ter beschikking wordt gesteld door de verhuurder. Er wordt hierbij gewezen op de bepalingen van artikel 73 - Uniform Europees aanbestedingsdocument van onderhavig bestek.2) Een lijst met de personeelsleden en hun kwalificaties waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten. => Minimaal worden volgende personen ingezet voor de opdracht:o 2 arbeiders waarvan 1 persoon is aangeduid als ploegbaas die tijdens het uitvoeren van de opdracht steeds bereikbaar is per gsm, en Nederlandstalig is. De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-09-09 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-09-09
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: Merelbeke

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
- uitvoeringstermijn : 1 kalenderjaar- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.- Bij toepassing van art. 42, §1, 2° Wet 2016 heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIA E-TENDERING.Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar ophttp://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.- De inschrijver legt een ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) voor. Het UEA, waarvan het in te vullen model als bijlage bij het bestek wordt gevoegd, bestaat uit een eigen verklaring die de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs aanvaardt dat op de inschrijver geen uitsluitingsgrond van toepassing is en dat de inschrijver voldoet aan de kwalitatieve selectiecriteria.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-16

Annonces similaires du BDA :