Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w.
Postadres: Kroonveldlaan 50,BE-9200 Dendermonde
Contactpersoon: De heer Nicky De Smet
Tel: +32 52252987
Fax: +32 52252871
E-mail: nicky.desmet@azsintblasius.be
Internetadres(sen): www.azsintblasius.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Vervangen en uitbreiden toegangscontrole - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2019/345
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42961100
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE232
Voornaamste plaats van uitvoering: Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w., Kroonveldlaan 50 te 9200 Dendermonde
II.2.4. Beschrijving
De levering en plaatsing van toegangscontrole in diverse gebouwen van AZ Sint-Blasius. Het betreft zowel de online als offline toegangspunten, de noodzakelijke software licenties, etc. De uitrol van het toegangscontrolesysteem zal gebeuren in 2 fases. De eerste fase omvat het vervangen van de huidige, bekabelde online badgelezers (VH 100 stuks) en de bijhorende controllers. De tweede fase omvat het stelselmatig vervangen van het huidige mechanische sluitplan (mechanische cilinders) door het nieuwe toegangscontrolesysteem, ofwel door eenzelfde type als in de eerste fase (type 1) ofwel door een niet-bekabeld systeem, type deurbeslag (type 2). Deze opdracht is een opdracht voor leveringen in de zin art. 2, 20° van de Wet inzake overheidsopdrachten van 17 juni 2016.
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen (laatste kwartaal 2018)
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver dat hij geen negatief eigen vermogen heeft2. Om de financiële draagkracht van de kandidaat te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score. Voor elke kandidaat zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score.Hierdoor kan een scorevergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen.Volgende scores zijn mogelijk:Score OmschrijvingA Zeer Laag risicoB Laag risicoC Gemiddeld risicoD Hoog risicoE Geen ScoreMeer informatie over CreditSafe kan desgewenst bekomen worden via https://www.creditsafe.be/
Eventuele minimumeisen:
2. De CreditSafe International Score dient A, B of C te zijn.
Ingeval een CreditSafe International Score "D" zal de opdrachtgever dit onderzoeken en een motivatie bij CreditSafe en de inschrijver opvragen. Enkel indien een gegronde motivatie aan deze score kan gegeven worden, behoudt de opdrachtgever zich het recht voor om de inschrijver niet uit te sluiten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Per perceel waaraan de inschrijver wil deelnemen een lijst van gelijkaardige leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar (te tellen vanaf de publicatiedatum van de opdracht) werden verricht aan een ziekenhuis, met vermelding van de datum van levering en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties (contactpersoon en contactgegevens) waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. - Lijst van minimum 3 referenties binnen de ziekenhuissector
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-09-18 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-03-17
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Onze Lieve Vrouw Van Troost (az Sint-Blasius, Dendermonde)
Kroonveldlaan 50, BE-9200 Dendermonde
Tel: +32 52252011
E-mail: info@azsintblasius.be
Internetadres(sen): www.azsintblasius.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-15