Az Sint-lucas Brugge Vzw

Aankoop, levering en installatie van regeneratiekarren



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AZ Sint-Lucas Brugge vzw
Postadres: Sint-Lucaslaan 29,BE-8310 Brugge
Contactpersoon: Mevrouw Karla Blieck
Tel: +32 50365438
Fax: +32 50365426
E-mail: Karla.Blieck@stlucas.be
Internetadres(sen): www.stlucas.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop, levering en installatie van regeneratiekarren 
Referentienummer: 2020/015
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Sint-Lucas Brugge vzw, Sint-Lucaslaan 29 te 8310 Brugge
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat de aankoop, levering, plaatsing en in bedrijfstelling van maaltijdkarren met regeneratietechniek a.d.h.v. convectiewarmte met een capaciteit van 20 maaltijden inclusief bijhorende plateau's. Tevens wordt er een voorstel tot onderhoudscontract voor 10 jaar gevraagd. 
II.2.7. Looptijd
3 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Om de financiële draagkracht van de kandidaat te controleren zal de aanbesteder gebruik maken van de Creditsafe International Score. Voor elke kandidaat zal de aanbesteder zelf een Creditsafe rapport opvragen. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een scorevergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen. Volgende scores zijn mogelijk: score omschrijving: - A zeer laag risico, - B laag risico, - C gemiddeld risico, - D hoog risico, - E geen score. Meer informatie over CreditSafe kan desgewenst bekomen worden via: https://www.creditsafe.be/
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient A, B of C te zijn

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring toevoegen betreffende de totale omzet én betreffende de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren 2017 - 2018-20192. Een referentielijst over de periode 2015-2020 van realisaties met minimaal regeneratiekarren o.b.v. convectiewarmte 3. Er worden minimum 3 attesten voorgelegd van goede uitvoering van bovenvermelde referenties. Deze attesten zijn getekend en gedateerd door opdrachtgever en opdrachtnemer met vermelding van: - Coördinaten (naam opdrachtgever, adres, contactpersoon en telefoonnummer) voor een referentiecheck - Vermelding van gradatie van tevredenheid door de gebruiker - Het document is duidelijk leesbaar en getypt (geen handgeschreven document) - Het document vermeldt duidelijk over welke aankoop (inclusief hoeveelheden) het gaat Referenties die verschillen van deze opgave worden niet aanvaard. Referenties die niet voldoen aan de hierboven vermelde criteria, worden niet weerhouden en worden als substantieel onregelmatig beschouwd. Indien een inschrijver geen referenties kan voorleggen (vb. beginnende activiteit, andere) dient de inschrijver op straffe van nietigheid een grondige motivatie te geven in de offerte. 4. door zijn kandidatuurstelling bevestigt de kandidaat impliciet dat hij en de contactpersonen het Nederlands machtig zijn, zowel wat betreft de technische aspecten en het onderhoud als wat betreft de opleidingen.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal een gemiddelde totale omzet van 4 milj. per jaar +
minimaal een gemiddelde omzet m.b.t. levering en installatie van regeneratiekarren van EUR 400.000,- per jaar kunnen voorleggen
2. Minimaal 5 referenties opgemaakt in het Nederlands kunnen voorleggen, met opgave van contactpersonen die in het Nederlands kunnen aangesproken worden
3. 3 attesten van goede uitvoering van levering en installatie van maaltijdkarren met regeneratietechniek a.d.h.v. convectiewarmte
4. kandidaat en de contactpersonen zijn het Nederlands machtig, zowel wat betreft de technische aspecten en het onderhoud als wat betreft de opleidingen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-20 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-12-18
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-08-20
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver is verplicht een plaats bezoek uit te voeren om alle elementen te verifiëren nodig om een offerte te kunnen opstellen. Hiertoe neemt de ondernemer zelf contact op met één van onderstaande personen. De aanvraag voor een afspraak kan tot uiterlijk 2 weken vóór de uiterste indieningsdatum van de offertes.Contactpersonen voor het plaats bezoek zijn:Dhr. Lyna Ronny, Diensthoofd voeding - 050/36 54 63 Mevr. Ursula Stalpaert, Diensthoofd hoteldiensten - 050/36 54 57De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
KAZERNEVEST 3, BE-8000 BRUGGE

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-08

Annonces similaires du BDA :