Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Beveren
Postadres: Stationsstraat 2,BE-9120 Beveren
Contactpersoon: Dorien Huttener
Tel: +32 37501731
E-mail: dorien.huttener@beveren.be
Internetadres(sen): http://beveren.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=380342
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van meubilair ter inrichting van het personeelsrestaurant te gemeente Beveren. Referentienummer: Beveren-2020/6191_inrichting personeelsrestaurant AC-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Leveren en plaatsen van meubilair ter inrichting van het personeelsrestaurant te gemeente Beveren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-03
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-07-31
Plaatselijke tijd: 09:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-08-31
Plaatselijke tijd: 09:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Het uiterste indieningstijdstip wordt met een maand verdaagd.