Vzw Vijvens

Vast meubilair voor woonzorgcentrum Campus Waegebrughe - Kruisem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: VZW Vijvens
Postadres: Brouwerijstraat 22,BE-9770 Kruisem
Contactpersoon: Jan Thijs
Tel: +32 476215388
E-mail: jt@katrol.be
Internetadres(sen): http://www.vijvens.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=380219


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vast meubilair voor woonzorgcentrum Campus Waegebrughe - Kruisem 
Referentienummer: VZW Vijvens-KWA/VM-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45422000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Waegebrughe - Deelopdracht 7 vast meubilair voor de bouw van twee gebouwen aan weerszijde van de bestaande kerk St. Gabriël (geen onderdeel van deze opdracht):
 Gebouw A (ten westen van kerk): bouw van 24 assistentiewoningen
 Gebouw C (ten oosten van kerk): bouw van 98 zorgkamers WZC, 4 assistentiewoningen op gelijkvloers (tuinflats), 12 assistentiewoningen (inleunflats), 3 flexkamers gekoppeld aan de inleunflats, een dagverzorgingscentrum, administratieve en gemeenschappelijke functies, grootkeuken, technische en ander facilitaire ruimten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-02


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: II.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Looptijd in maanden Looptijd in dagen
In plaats van:
16
Te lezen:

Afdelingsnummer: II.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Einde
In plaats van:

Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-12-31
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De administratieve bepalingen werden op een aantal punten aangepast.
Hieronder worden de aanpassingen opgesomd:
 10 - Uitvoeringstermijn / planning / fasering
De einddatum waarop de werken dienen uitgevoerd te zijn werd gewijzigd naar 31 december 2021.
 26 - Vorm en inhoud van de offerte
De laatste alinea werd verwijderd in overeenstemming met de gekozen indieningswijze via e-tendering.
 29 - Ondertekening van de offerte
De eerste paragraaf werd aangepast in overeenstemming met de gekozen indieningswijze via e-tendering.
 31 - Indiening van de offerte
Het punt werd volledig aangepast in overeenstemming met de gekozen indieningswijze via e-tendering.
 47 - Uitvoeringstermijn en aanvangsbevel
De einddatum waarop de werken dienen uitgevoerd te zijn werd gewijzigd naar 31 december 2021.

Annonces similaires du BDA :