Uz Leuven

Verbouwen in UZ Leuven, campus Sint-Rafaël - perceel vast meubilair



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Annelies Michiels / Michel Van Sever / Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=380043


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
verbouwen in UZ Leuven, campus Sint-Rafaël - perceel vast meubilair 
Referentienummer: UZ Leuven-P6685-TE011637-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45420000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor werken met betrekking tot het verbouwen van verschillende verdiepingen in de verschillende gebouwen van UZ Leuven campus Sint-Rafaël
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
vast meubilair campus St. Rafaël, UZ Leuven 
II.2.7. Looptijd
4 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-07-17 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:- klik op de link in deze publicatie (cf. afdeling I.3)OF- stuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.beEen plaatsbezoek is niet verplicht maar wordt wel aangeraden. Dit kan plaats vinden op afspraak.De ondernemer neemt hiervoor contact op met de projectcoördinator, dhr. Kris Palmers, tel: 0032 (0)16 34 66 41.Gezien de opgelegde maatregelen m.b.t. covid-19 en meer bepaald de social distancing maatregel vragen wij u om met max. 2 personen aanwezig te zijn.Het aantal vragenrondes m.b.t. mogelijke vragen na plaatsbezoek dat voorzien wordt, is één (1) Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de opdrachtgever uiterlijk 10-07-2020 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 14-07-2020.Vragen moeten worden gericht aan Kris Palmers: kris.palmers@uzleuven.be met in cc: paf.materiaalbeheer@uzleuven.beEr zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 10-07-2020. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-29

Annonces similaires du BDA :