Regionaal Ziekenhuis H. Hart Leuven Vzw

Raamovereenkomst voor aankoop van regeneratiekarren voor de keuken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Regionaal ziekenhuis H. Hart Leuven vzw
Postadres: Naamsestraat 105,BE-B-3000 Leuven
Contactpersoon: Mevrouw Irouchka Moyersoen
Tel: +32 16209211
E-mail: irouchka.moyersoen@hhleuven.be
Internetadres(sen): http://www.hhleuven.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor aankoop van regeneratiekarren voor de keuken 
Referentienummer: 2020.013
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39141000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Keuken, Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven vzw, Naamsestraat 105, B-3000 Leuven te B-3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
* Het Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Leuven wenst de huidige maaltijddistributiekarren voor de verdeling van warme maaltijden (combinatie van warm en koud) aan patiënten te vervangen. Hierbij wordt veel belang gehecht aan het bewaken van de koude en warme keten, en aan continue temperatuurmonitoring.  Deze opdracht handelt in het kader van een raamovereenkomst met één Ondernemer, waarbij de deelopdrachten steeds uitgevoerd worden op afroep via een bestelbon.  De termijn van de opdracht is 6 jaar.  Het perceel wordt toegewezen aan de inschrijver die de voordeligste regelmatige offerte indient. 
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.Berekeningswijze in geval private onderneming:0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +3,107 x Winst voor belastingen en interest (*) / Totale bezittingen +0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +0,998 x Omzet / Totale bezittingen.(*) winst voor belastingen en interest: indien er een verlies is, dient dit bedrag van een min-teken te worden voorzien.2. * De kandidaat zal een verklaring indienen met betrekking tot de totale omzet van het bedrijf en van de omzet betreffende de Leveringen waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze Z-score score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8. De Z-score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.
Wanneer de score lager is, is een expliciete verklaring van de boekhouder / revisor vereist waarbij uitgelegd wordt waarom de score lager ligt en waarom dit geen probleem vormt voor de uitvoering van deze opdracht. De financiële diensten van de ziekenhuizen, zullen aan de hand van deze verklaring oordelen, of de ondernemer al dan niet verder kan weerhouden worden.
In voorkomend geval dient de boekhouder / revisor ieder jaar bij het neerleggen van de jaarrekening een update van deze verklaring te geven én zal de aanbieder toch een borg van 5% stellen gedurende de looptijd van de overeenkomst .
De Aanbestedende Overheid heeft, bij vaststelling van een lagere Z-score dan 1,8 tijdens de looptijd van het contract, steeds de mogelijkheid de overeenkomst kosteloos en met een nader af te spreken einddatum te verbreken en dit zonder enige schadevergoeding verschuldigd te zijn.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveradressen, bij voorkeur Belgische ziekenhuizen waar de geoffreerde materialen in de afgelopen drie jaar werden geleverd, met de omzet per leveradres. De inschrijver geeft per ziekenhuis een referentie op. De inschrijver geeft per ziekenhuis een contactpersoon op.2. Een geldig CE-attest / verklaring van overeenstemming voor de geoffreerde producten.3. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.4. Een beschrijving van de technische uitrusting en productiecapaciteit die de aanbieder inzet teneinde de continuïteit van levering te waarborgen5. Een attest dat de geoffreerde karren voldoen aan de HACCP normering.

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver geeft minimaal 3 referenties op.
2. Aanleveren van de gevraagde attesten
3. Aanleveren van de gevraagde attesten en beschrijvingen
4. Aanleveren van de gevraagde beschrijvingen en waarborgen
5. Gevraagde attest


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-07-23 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-11-20
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-07-23
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Zaal Vesalius (in het administratief gebouw) - Regionaal ziekenhuis H. Leuven, Naamsestraat 105, 3000 Leuven

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Leuven
F. Smoldersplein 5, BE-3000  LEUVEN

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-17

Annonces similaires du BDA :