Aquafin Nv - Directie Infrastructuur

Project 21.058/1 - Kortenaken, collector Velpe Kersbeek-Miskom



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Postadres: Dijkstraat 8,BE-2630 Aartselaar
Contactpersoon: Mevr. Renke Vandeweyer
Tel: +32 34504511
Fax: +32 34583020
E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internetadres(sen): www.aquafin.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=375094


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Project 21.058/1 - Kortenaken, collector Velpe Kersbeek-Miskom 
Referentienummer: AQFINFRA-21058lot1-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45232411
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Project 21.058/1 - Kortenaken, collector Velpe Kersbeek-Miskom
 Archeologisch onderzoek
 Aanleg van 1007m riolering in ongewapend beton (Ø400, Ø500, Ø600)
 Aanleg van 542m riolering in gewapend beton ( Ø400, Ø500, Ø600 en Ø700)
 Aanleg van 4737m riolering in grès 160 (Ø250)
 Aanleg van 230m riolering als koker
 Aanleg van 24m riolering in PP en PVC (Ø250)
 Vier pompstations met persleidingen 3 x Ø160, 1 x Ø90
 Twee uitstroomconstructies
 Twee overstortconstructies in de rijbaan
 Rooien en heraanplanten van drie bomen
 Kruising waterlopen van 1e categorie (Velpe); 2e categorie (Kapellebeek en Kattebeek) en ongeklasseerde waterlopen (Winterbeek; Wvktn-127)
 Renovatie van 360m riolering, verspreid over verschillende delen in het projectgebied
 Aanleg wegenis in asfalt, beton en betonstraatstenen
 Aanleg fietspaden in beton en mbv een koudplastisch materiaal
 Plaatsing van keerelementen
 Fundering van riool op houten palen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-12


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-06-19
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-06-23
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-06-19
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-06-23
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
TERECHTWIJZEND BERICHT NR. 1 :
- De opening van de offertes wordt verplaatst naar dinsdag 23/06 om 09u45 (wegens onderhoudswerken aan het platform van e-Procurement van vrijdag 19/06 tot maandag 22/06)
- wijzigingen bijzonder bestek - nieuwe versie toegevoegd
- wijzigingen meetstaat - nieuwe versie toegevoegd
- nieuwe versie technisch verslag toegevoegd

Annonces similaires du BDA :