Ocmw Diest

OPLOSSEN VOCHTPROBLEMATIEK HALVE MAANSTRAAT - VERVOORTPLAATS in DIEST



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Diest
Postadres: Hasseltsestraat 30,BE-3290 Diest
Tel: +32 13357733
E-mail: karen.verhaeghe@diest.be
Internetadres(sen): http://www.diest.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=377806


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
OPLOSSEN VOCHTPROBLEMATIEK HALVE MAANSTRAAT - VERVOORTPLAATS in DIEST 
Referentienummer: OCMW Diest-2019.001-KV-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het OCMW Diest is eigenaar van het woonproject Halve Maanstraat- Vervoortplaats gelegen in Diest. Naar aanleiding
van verschillende vochtproblematieken, die zelfs geleid hebben tot stopzetting van verhuur, werd een renovatiedossier opgesteld om
deze problemen te kunnen oplossen.
Na een uitvoerige voorstudie zijn verschillende renovatiestrategieën opgesteld waarbij de weerhouden ingrepen opgenomen werden
in dit dossier.
De opdracht wordt, wegens de complexiteit en de opvolging van uitermate verschillende handelingen, niet opgedeeld in percelen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: DIEST
II.2.4. Beschrijving
De weerhouden renovatiestrategieën uitvoeren conform het administratief en technisch bestek 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie art I.6.3 -5 van het adm bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-11 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-02-07
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-08-11
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: DIEST

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek, bijlage D en G-1 in invulbaar dienen per mail aangevraagd

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Leuven, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-08

Annonces similaires du BDA :