Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Fluvius System Operator cvba werkende in opdracht en voor rekening van Fluvius Antwerpen, Fluvius Limburg, Gaselwest, Imewo, Infrax West, Intergem, Iveka, Iverlek, PBE, Riobra en Sibelgas die allen als aanbesteder voor de opdracht dienen te worden beschouwd.
Postadres: Brusselsesteenweg 199,BE-9090 MELLE
Contactpersoon: Filip Van Dorpe
Tel: +32 92634844
E-mail: filip.vandorpe@fluvius.be
Internetadres(sen): www.fluvius.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=377194
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herinrichten restaurant Melle i.h.k.v. Het Nieuwe Werken Referentienummer: Fluvius-_FLU19D086-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45210000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht omvat een doorgedreven herinrichting van het bedrijfsrestaurant in het Fluvius hoofdkantoor te Melle met als doel een optimalisatie van zowel outputcapaciteit van de keuken en bediening, alsook een aanpassing van de bestaande capaciteit van het aantal zitplaatsen en tegemoet te komen aan een optimalisatie van een gedeelte van het gebouw i.k.v. Het Nieuwe Werken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: Melle
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat een doorgedreven herinrichting van het bedrijfsrestaurant in het Fluvius hoofdkantoor te Melle met als doel een optimalisatie van zowel outputcapaciteit van de keuken en bediening, alsook een aanpassing van de bestaande capaciteit van het aantal zitplaatsen en tegemoet te komen aan een optimalisatie van een gedeelte van het gebouw i.k.v. Het Nieuwe Werken.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-05-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-09-01
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht heeft een looptijd van ongeveer 4 maanden, verlengbaar met 1 maand voor onvoorziene omstandigheden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Aannemer klasse 5, erkend voor algemene bouwwerken (D, T en P1 en P3)- 2 aantoonbare en vergelijkbare referenties sinds 2015 waarbij de aangeboden oplossingen rond circulariteit een belangrijk onderdeel waren van beide totaalprojecten met daarbij:o Omschrijving van het project inclusief looptijd, scope en budget o Uw geleverde meerwaarde rond circulariteit o Attest van goede uitvoering door de gepersonaliseerde opdrachtgever (dit is geen PV van voorlopige oplevering)
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D, P1, T4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-07-02 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Dit is een oproep tot kandidatuurstelling.Een volledig ingevulde vragenlijst, inclusief de gevraagde bijlagen dient de kandidatuur te vergezellen, De vragenlijst kan via het e-procurement platform gedownload worden.De kandidaturen moeten elektronisch worden ingediend via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van het KB Plaatsing.Elke andere vorm van verzending (bv. telefax, mail, enz.) zal leiden tot een verwerping van de aanvraag tot deelneming van de kandidaat. Meer informatie omtrent de elektronische handtekening en instructies voor het indienen van uw kandidatuur zijn terug te vinden in de handleiding toegevoegd aan deze publicatie.Meer informatie kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 790 52 00.U kan de bijhorende handleiding terugvinden op e-notification (druk op de link naast kopersprofiel).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-03