Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Steenmeijer Architecten bvba
Postadres: Kleine Pieter Potstraat 21,BE-2000 Kleine Pieter Potstraat 21
Contactpersoon: Stefanie Reyskens
Tel: +32 32252640
E-mail: stefanie.reyskens@steenmeijer.be
Internetadres(sen): www.steenmeijer.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=377401
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Steenmeijer Architecten
Postadres: Kleine Pieter Potstraat 21,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Stefanie Reyskens
Tel: +32 32252640
E-mail: info@steenmeijer.be
Internetadres(sen): http://steenmeijer.be http://steenmeijer.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Sint-Quintinuskerk Guigoven: onderhouds- en instandhoudingswerken Referentienummer: Steenmeijer Architecten bvba-117_108_6001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45210000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Sint-Quintinuskerk Guigoven: onderhouds- en instandhoudingswerken:
werken aan daken en gevels
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Brandstraat 5, 3723 Guigoven
II.2.4. Beschrijving
onderhouds- en instandhoudingswerken aan de Sint-Quintinuskerk van Guigoven
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bepalingen in het bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bepalingen in het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-07-09 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Gerechtelijk Arrondissement Limburg, BE Tongeren
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-05