Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Waregems Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling (WAGSO)
Postadres: Gemeenteplein 2,BE-8790 Waregem
Contactpersoon: De heer Bart Verschelde
Tel: +32 56621396
E-mail: wagso@waregem.be
Internetadres(sen): www.wagso.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Pandcomplex, huur mobiele winkelunits Referentienummer: 2020/060
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34221000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Stedelijke gebouwen > Pandcomplex
II.2.4. Beschrijving
De aanbestedende overheid plant een grondige renovatie van het openlucht winkelcentrum Het Pand te Waregem. Daarin zijn een 30-tal handelszaken gevestigd, dewelke tijdens de 18 maanden durende werken (aanvang voorzien op 1 februari 2021) allen dienen te sluiten. Een aantal van deze zaken kiest voor een herlocatie naar een bestaand leegstaand pand in Waregem, maar een aantal andere opteren voor een mobiele winkelunit. De aanbestedende overheid staat in voor het huren van de mobiele winkelunits. Er dienen op heden (dit kan nog wijzigen in de toekomst) 5 mobiele winkelunits te worden gehuurd. De winkelunits dienen integraal instapklaar te zijn (behoudens rollend materieel, zoals tafels en stoelen en bepaalde toestelllen (keukentoestellen, copiers, .). De opdracht behelst het leveren, installeren, uitrusten van de mobiele units alsook de huur gedurende de werken tot en met de afbraak op het einde van de werken. De inschrijver staat in voor de volledige opdracht en levert de mobiele units instapklaar op (met uitzondering van losse materialen) en neemt ze op het einde van de opdracht ook terug weg. Alle daaraan verbonden kosten dienen inbegrepen te zijn in de prijszetting. In geval er nog aanpassingen gebeuren aan het aantal units of de oppervlakte ervan, zal de inschrijver zich hieraan aanpassen gedurende de uitvoering van de opdracht. De prijzen opgegeven in de prijslijst zullen dan toegepast worden.
II.2.7. Looptijd
19 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een gunstige bankverklaring
2. /
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Referenties2. Een beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer en van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver zal zijn technische en beroepsbekwaamheid staven door het afleveren van minimaal drie referenties in de sector openbare gebouwen (of gelijkwaardig).
2. /
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-07-09 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-11-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-07-09
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Stadhuis, Briek Schotte-zaal, derde verdieping, Gemeenteplein 2
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Iedere aannemer wordt verwacht om voorafgaand een plaatsbezoek van de site te doen. U kunt hiervoor een afspraak maken met Bart Verschelde op het nummer 0498 17 15 18 of via mail wagso@waregem.be .De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-03