Uz Leuven

Plaatsing, aansluiting en opstart van koelcellen voor de dienst apotheek van UZ Leuven



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Annelies Michiels / Michel Van Sever
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=377261


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Plaatsing, aansluiting en opstart van koelcellen voor de dienst apotheek van UZ Leuven 
Referentienummer: UZ Leuven-P6648-P6649-TE011802-TE011859-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45331230
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat de plaatsing, aansluiting en opstart van 2 koelcellen voor ziekenhuisapotheek. De koelcellen bevinden zich op 2 aparte locaties met elk hun eigen locatiespecifieke punten. De eerste koelcel bevindt zich in het magazijn en de andere op de afdeling klinische studies van ziekenhuisapotheek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Referentie P6648-perceel 1-TE011802: koelcel magazijn apotheek 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
koelcel magazijn apotheek 
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Referentie P6649-perceel 2-TE011859: koelcel apotheek klinische studies 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
koelcel apotheek klinische studies 
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: T3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-07-06 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Het plaatsbezoek is verplicht. Dit moet plaatsvinden tussen 8 juni en 19 juni 2020.De inschrijver dient hiervoor een afspraak te maken met de projectingenieur (zie contactgegevens pagina 2). Op de dag van het plaatsbezoek neemt de inschrijver het attest van plaatsbezoek mee en laat dit invullen. Dit attest wordt vervolgens gevoegd in de offerte. Gezien de opgelegde maatregelen m.b.t. covid-19 en meer bepaald de social distancing maatregel vragen wij u om met max. 2 personen aanwezig te zijn.Het aantal vragenrondes m.b.t. mogelijke vragen na plaatsbezoek dat voorzien wordt, is één (1). Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de opdrachtgever uiterlijk 24-06-2020 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 29-06-2020.Vragen moeten worden gericht aan Hendrik Nolens: hendrik.nolens@uzleuven.be met in cc: paf.materiaalbeheer@uzleuven.beEr zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Opdrachtgever zijn toegekomen na 24-06-2020. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:- klik op de link in deze publicatie (cf. afdeling I.3)OF- stuur een mail naar: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-02

Annonces similaires du BDA :