Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Hoeilaart
Postadres: Jan Van Ruusbroecpark,BE-1560 Hoeilaart
Contactpersoon: Kris Lahaye
Tel: +32 26582870
Fax: +32 26582844
E-mail: kris.lahaye@hoeilaart.be
Internetadres(sen): www.hoeilaart.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Haviland - Cel Gemeentelijke Bouwwerken
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Bert Van Ongeval
Tel: +32 24671118
Fax: +32 24664981
E-mail: bert.vanongeval@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - BOUWEN van een KINDERDAGVERLBLIJF "SOLHEIDE" LOT 06: OMGEVINGSAANLEG - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 10453/115000/LOT06
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45236000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE24
Voornaamste plaats van uitvoering: Groenendaalsesteenweg 32 te 1560 Hoeilaart
II.2.4. Beschrijving
LOT 06. Omgevingswerken Op de site vinden we enerzijds het woonzorgcentrum "Hof ten Doenberghe" en anderzijds het Kinderdagverblijf "Solheide" terug. Er zijn verschillende fasen van werken op de site. Op dit moment is fase 03 lopende: "de bouw van het Kinderdagverblijf "Solheide". Zodra het nieuwe kinderdagverblijf wind- en waterdicht is, kan de werfzone beperkt worden en kan men aan de volgende fasen beginnen, met name: - fase 05: de aanpassingswerken aan de inkom van het bestaande Woonzorgcentrum - fase 06: de omgevingswerken rond het nieuwe Kinderdagverblijf, de werken aan het middenplein tussen het woonzorgcentrum en het Kinderdagverblijf en de bijhorende wegeniswerken. Deze verschillende fasen zullen elkaar deels overlappen Dit dossier betreft de 6de fase, met name de omgevingswerken op deze site.
II.2.7. Looptijd
100 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De als aannemer in aanmerking komende inschrijver zal vóór de gunningsbeslissing gevraagd worden volgende attesten te bezorgen:- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte; - Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon); Conform artikel 73 §4 van het wet van 17 juni 2016 zal de aanbestedende overheid vóór de gunningsbeslissing controleren of de als aannemer in aanmerking komende inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement, rsz en het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen. OPGELET: Buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte wel de bewijsstukken te voegen dat zij hun verplichtingen (inzake niet-faillissement, fiscale verplichtingen en sociale verplichtingen, .) hebben vervuld: - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement, liquidatie, gerechtelijk akkoord of een soortgelijke toestand bevindt; - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (zoals bepaald in art. 68 van de WET van 17 juni 2017); - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen uit art. 68 van de WET van 17 juni 2017.Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (vb. onderaannemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De economische en financiële draagkracht van de inschrijver moet door de inschrijver worden aangetoond door de volgende referentie :
Eventuele minimumeisen:
1. Een bankverklaring opgesteld in overeenstemming met het model opgenomen in de bijlagen van de opdrachtdocumenten.
Indien de kandidaat inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referentie(s) bij zijn inschrijving te voegen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Eventuele minimumeisen:
1. Eén referentie van een soortgelijke (vergelijkbaar qua bouwkost) openbare opdracht gestaafd met attest van goede uitvoering.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-24 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-11-21
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De potentiële inschrijvers zijn verplicht om ten laatste voor 22/05//2020 een bezoek te brengen aan de plaats waar de werken zullen moeten worden uitgevoerd.Een ondertekend attest van plaatsbezoek in overeenstemming met het model vervat in de bijlage moet worden toegevoegd aan de offerte.Hiervoor dienen ze contact op te nemen met de volgende persoon:Gemeente HoeilaartHoofd technische dienst gemeente HoeilaartKris Lahayegsm: +32497/47 71 81e-mail: kris.lahaye@hoeilaart.beHet bezoek aan de plaats waar de werken zullen moeten worden uitgevoerd, gebeurt op de dag en het uur overeengekomen met de voormelde persoon.Indien tijdens de uitvoering van de diensten abnormaliteiten worden vastgesteld, zal dit onmiddellijk aan de dienstverlener worden gemeld door middel van een fax of een e-mailbericht, dat nadien zal worden bevestigd door middel van een aangetekend schrijven. De dienstverlener is verplicht om niet conform uitgevoerde diensten te herbeginnen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-02