Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: PZ Blankenberge-Zuienkerke
Postadres: Scarphoutdreef 1,BE-8370 Blankenberge
Contactpersoon: DENOYETTE Philip
Tel: +32 473567084
E-mail: philip.denoyette@politieblankenberge.be
Internetadres(sen): http://lokalepolitie.be/5445 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=376736
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van een camerabewakingssysteem op het openbaar domein in de politiezone Blankenberge/Zuienkerke Referentienummer: Politiezone Blankenberge-Zuienkerke-022020-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45315100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Leveren en plaatsen van camera's die deel zullen uitmaken van het uit te bouwen bewakingssysteem
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Blankenberge
II.2.4. Beschrijving
Leveren en plaatsen van een camerabewakingssysteem op het openbaar domein in de politiezone Blankenberge/Zuienkerke
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-08-15
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-08-15
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Een verklaring op erewoord dat de kandidaat inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;- in orde is met de betaling van belastingen- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingenOP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE KANIDAAT INSCHRIJVER EEN 'VERKLARING OP EER' TOE AAN ZIJN/HAAR OFFERTE VOLGES MODEL IN BIJLAGE VAN HET BESTEK
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB 18 april 201 (Bijlage H in bestek)OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE KANDIDAAT INSCHRIJVER HET GEVRAAGDE DOCUMENT AAN ZIJN/HAAR OFFERTE
Eventuele minimumeisen:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB 18 april 201 (Bijlage H in bestek)
OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE KANDIDAAT INSCHRIJVER HET GEVRAAGDE DOCUMENT AAN ZIJN/HAAR OFFERTE
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Gelet op de technische specificiteit van de opdracht, is het belangrijk dat de kandidaat inschrijver recente ervaring kan aantonen op het vlak van cameraprojecten in het openbaar domein.Teneinde deze ervaring te staven, dienen de inschrijvers bij hun inschrijving volgende documenten te voegen:) een referentielijst van de realisaties van vergelijkbare cameraprojecten in opdracht van Politie of lokale besturen in de laatste vijf jaar, waaruit moet blijken dat de kandidaat inschrijver ervaring heeft met het leveren, plaatsen en in dienst stellen van een camerabewakingsnetwerk op publiek domein; de referentielijst omvat minimaal volgende informatie: contactgegevens van de opdrachtgever, de aard van het project, korte omschrijving project (inclusief aantal camera's en projectspecificaties), uitvoeringsperiode, het investeringsbedrag; (b) voor minimum 2 van de opgegeven cameraprojecten wordt tevens het attest van goede uitvoering, afgeleverd door de respectievelijke opdrachtgever, gevraagd; (c) een organogram met het voor deze opdracht in te zetten personeel; (d) de CV van de projectleider met aanduiding van zijn/haar beroepskwalificaties en ervaring/referenties bij gelijkaardige of - waardige opdrachten;(e) de CV van de netwerkspecialist met aanduiding van ervaring en referenties van de gelijkaardige of gelijkwaardige opdrachten; tevens zijn/haar competenties op het gebied van spectrumanalyse;(f) de CV van de specialist systeembeheer met aanduiding van ervaring en referenties van de gelijkaardige of gelijkwaardige opdrachten; zijn/haar attest van opleiding systeemadministrator van het aangeboden beheerssysteem;(g) de CV's van het uitvoerend personeel, met aanduiding van ervaring en uitvoering van de gelijkaardige of - waardige opdrachten;Consequenties voor de uitvoering van de opdracht:De aandacht van de kandidaat inschrijvers wordt gevestigd op het feit dat het voorstel betreffende de in te zetten personeelsleden bindend wordt bij het sluiten van de opdracht. De dienstverlener verbindt zich ertoe alle onderdelen van de dienstopdracht te laten uitvoeren door de in de offerte genoemde personeelsleden. De dienstverlener kan deze in uitvoering slechts vervangen door derden (anderen dan opgegeven in de offerte) indien hij aantoont dat deze derden over dezelfde competenties beschikken als de in de offerte voorgestelde personen voor zover de aanbestedende overheid schriftelijk en voorafgaandelijk met de vervanging heeft ingestemd. OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE KANDIDAAT INSCHRIJVER DE GEVRAAGDE DOCUMENTEN TOE AAN ZIJN/HAAR OFFERTE.De kandidaat inschrijver wordt verwacht op de verplichte infosessie/plaatsbezoek.De kandidaat inschrijver verbindt zich tot deelname aan de verplichte infosessie/plaatsbezoek op 15 juni 2020 om 10u in het politiecommissariaat, Scarphoutdreef 1, 8370 Blankenberge waar een toelichting wordt gegeven bij het bestek in functie van het opstellen en afleveren offerte. Tijdens de infosessie kunnen per kandiaat inschrijver maximum 2 personen worden toegelaten.De deelnemende kandidaat inschrijvers ontvangen een gesigneerd attest van deelname. OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE KANDIDAAT INSCHRIJVER HET GESIGNEERDE ATTEST VAN DEELNAME TOE AAN ZIJN/HAAR OFFERTE VOLGENS MODEL IN BIJLAGE F.De weerhouden inschrijvers zullen deelnemen aan een proof of concept. Verbintenissen bij deelname :Deelname aan de inschrijving houdt in dat de inschrijvers zich bereid verklaart tot deelname aan een proof of concept (beschrijving in deel VI Proefopstelling - Proof of Concept).OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE AANNEMER VERKLARING VOLGENS MODEL IN BIJLAGE G IN.
Eventuele minimumeisen:
* Gelet op de technische specificiteit van de opdracht, is het belangrijk dat de kandidaat inschrijver recente ervaring kan aantonen op het vlak van cameraprojecten in het openbaar domein.
Teneinde deze ervaring te staven, dienen de inschrijvers bij hun inschrijving volgende documenten te voegen:
) een referentielijst van de realisaties van vergelijkbare cameraprojecten in opdracht van Politie of lokale besturen in de laatste vijf jaar, waaruit moet blijken dat de kandidaat inschrijver ervaring heeft met het leveren, plaatsen en in dienst stellen van een camerabewakingsnetwerk op publiek domein;
de referentielijst omvat minimaal volgende informatie: contactgegevens van de opdrachtgever, de aard van het project, korte omschrijving project (inclusief aantal camera's en projectspecificaties), uitvoeringsperiode, het investeringsbedrag;
(b) voor minimum 2 van de opgegeven cameraprojecten wordt tevens het attest van goede uitvoering, afgeleverd door de respectievelijke opdrachtgever, gevraagd;
(c) een organogram met het voor deze opdracht in te zetten personeel;
(d) de CV van de projectleider met aanduiding van zijn/haar beroepskwalificaties en ervaring/referenties bij gelijkaardige of - waardige opdrachten;
(e) de CV van de netwerkspecialist met aanduiding van ervaring en referenties van de gelijkaardige of gelijkwaardige opdrachten; tevens zijn/haar competenties op het gebied van spectrumanalyse;
(f) de CV van de specialist systeembeheer met aanduiding van ervaring en referenties van de gelijkaardige of gelijkwaardige opdrachten; zijn/haar attest van opleiding systeemadministrator van het aangeboden beheerssysteem;
(g) de CV's van het uitvoerend personeel, met aanduiding van ervaring en uitvoering van de gelijkaardige of - waardige opdrachten;
Consequenties voor de uitvoering van de opdracht:
De aandacht van de kandidaat inschrijvers wordt gevestigd op het feit dat het voorstel betreffende de in te zetten personeelsleden bindend wordt bij het sluiten van de opdracht. De dienstverlener verbindt zich ertoe alle onderdelen van de dienstopdracht te laten uitvoeren door de in de offerte genoemde personeelsleden. De dienstverlener kan deze in uitvoering slechts vervangen door derden (anderen dan opgegeven in de offerte) indien hij aantoont dat deze derden over dezelfde competenties beschikken als de in de offerte voorgestelde personen voor zover de aanbestedende overheid schriftelijk en voorafgaandelijk met de vervanging heeft ingestemd.
OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE KANDIDAAT INSCHRIJVER DE GEVRAAGDE DOCUMENTEN TOE AAN ZIJN/HAAR OFFERTE.
De kandidaat inschrijver wordt verwacht op de verplichte infosessie/plaatsbezoek.
De kandidaat inschrijver verbindt zich tot deelname aan de verplichte infosessie/plaatsbezoek op 15 juni 2020 om 10u in het politiecommissariaat, Scarphoutdreef 1, 8370 Blankenberge waar een toelichting wordt gegeven bij het bestek in functie van het opstellen en afleveren offerte.
Tijdens de infosessie kunnen per kandiaat inschrijver maximum 2 personen worden toegelaten.
De deelnemende kandidaat inschrijvers ontvangen een gesigneerd attest van deelname.
OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE KANDIDAAT INSCHRIJVER HET GESIGNEERDE ATTEST VAN DEELNAME TOE AAN ZIJN/HAAR OFFERTE VOLGENS MODEL IN BIJLAGE F.
De weerhouden inschrijvers zullen deelnemen aan een proof of concept.
Verbintenissen bij deelname :
Deelname aan de inschrijving houdt in dat de inschrijvers zich bereid verklaart tot deelname aan een proof of concept (beschrijving in deel VI Proefopstelling - Proof of Concept).
OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE AANNEMER VERKLARING VOLGENS MODEL IN BIJLAGE G IN.
Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse) - op moment van gunning
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarmtoestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie), Klasse 2
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-13 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-08-13
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Commissariaat PZ Blankenberge/Zuienkerke, Scarphoutdreef 1 in 8370 BLANKENBERGEInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Informatie : Commissaris DENOYETTE Philip 0473567084
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaat inschrijver verbindt zich tot deelname aan de verplichte infosessie/plaatsbezoek op 15 juni 2020 om 10u in het politiecommissariaat, Scarphoutdreef 1, 8370 Blankenberge waar een toelichting wordt gegeven bij het bestek in functie van het opstellen en afleveren offerte. Tijdens de infosessie kunnen per kandiaat inschrijver maximum 2 personen worden toegelaten.De deelnemende kandidaat inschrijvers ontvangen een gesigneerd attest van deelname. OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VOEGT DE KANDIDAAT INSCHRIJVER HET GESIGNEERDE ATTEST VAN DEELNAME TOE AAN ZIJN/HAAR OFFERTE VOLGENS MODEL IN BIJLAGE F.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Politiezone Blankenberge-Zuienkerke
Scarphoutdreef 1, BE-8370 Blankenberge
Tel: +32 50429842
E-mail: philip.denoyette@politieblankenberge.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-01