Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Intercommunale Slib en Vuilverwijdering Antwerpse Gemeenten (ISVAG)
Postadres: Boomsesteenweg 1000,BE-2610 Wilrijk
Contactpersoon: De heer Frank Van Camp
Tel: +32 38772855
Fax: +32 38870928
E-mail: frank.van.camp@isvag.be
Internetadres(sen): www.isvag.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Levering onderstations voor het warmtenet van ISVAG, raamcontract voor een periode van 5 jaar - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2019/017
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 09323000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Intercommunale Slib en Vuilverwijdering Antwerpse Gemeenten (ISVAG), Boomsesteenweg 1000 te 2610 Wilrijk
II.2.4. Beschrijving
ISVAG baat de afvalenergiecentrale te Wilrijk uit. De vrijgekomen warmte wordt door een warmtenet ter beschikking gesteld worden aan bestaande gebruikers. Het warmtenet wordt uitgebreid en bijgevolg zullen er onderstations geïnstalleerd dienen te worden bij nieuwe klanten. Er wordt ingeschat dat er 5 onderstations geïnstalleerd dienen te worden over een periode van 5 jaar. Dit kan zowel hoger of lager uitvallen.
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft.
Eventuele minimumeisen:
2. Zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.2. Referentieprojecten die de afgelopen vijf jaar werden verricht met een vergelijkbare scope van onderhavig bestek, die of voorlopig opgeleverd zijn of, in het geval van een privé onderneming, in dienst genomen zijn. Eén van deze referenties dient minimaal het vermogen te hebben van het onderstation dat gevraagd wordt in deze opdracht. Per referentie moet bijkomend volgende informatie verstrekt worden: Naam van het project Kostprijs van het onderstation Beschrijving van het project. Specifiek wordt aangegeven welke de gebruikte regelaar en regelklep zijn. Een foto van het onderstation is essentieel. Naam van de klant + contactgegevens (mogelijkheid tot contacteren) Levertermijn onderstation
Eventuele minimumeisen:
2. Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-18 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-09-16
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Bruxelles (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-29