Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Dilsen-Stokkem
Postadres: Europalaan 25,BE-3650 Dilsen-Stokkem
Contactpersoon: Mevrouw Esther Vaesen
Tel: +32 89790863
Fax: +32 89790887
E-mail: esther.vaesen@dilsen-stokkem.be
Internetadres(sen): www.dilsen-stokkem.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: ICT
Postadres: Europalaan 25,BE-3650 Dilsen
Contactpersoon: De heer Erwin Vanratingen
Tel: +32 89790810
E-mail: erwin.vanratingen@dilsen-stokkem.be
Internetadres(sen): www.dilsen-stokkem.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Vervanging en huur telefonie, LAN en WIFI STAD & OCMW - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2020020
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 32543000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE222
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties opgenomen in bijlage U Locaties en Services
II.2.4. Beschrijving
Vervanging en huur telefonie, LAN en WIFI STAD & OCMW
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring op eer van de gerealiseerde omzet inzake telefonie installaties en onderhoud van de laatste 3 jaar. Indien de inschrijver meerdere bedrijfstakken heeft, dient aangegeven te worden hoeveel de totale omzet van de tak "telefonie" bedraagt. 2. Jaarverslagen & resultaatrekeningen (incl. balansen) van de drie meest recente boekjaren van de juridische overheid die inschrijft en, indien deze deel uitmaakt van een groep, ook de geconsolideerde cijfers van de groep van de drie meest recente boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver moet een gemiddelde jaaromzet inzake installaties betreffende telefonie, LAN en WLAN inclusief onderhoud van minimum EUR 280.000,- gerealiseerd hebben, berekend over de drie meest recent gepubliceerde boekjaren. Voor de beoordeling van de voormelde gemiddelde minimumjaaromzet wordt alleen rekening gehouden met de omzet van de inschrijver zelf, met uitsluiting van de omzet van de eventuele groep waartoe een inschrijver behoort, behalve wanneer een beroep werd gedaan op de draagkracht van derden overeenkomstig artikel 150 van de wet van 17 juni 2016.
Gelieve de verklaring op eer inzake omzet toe te voegen in bijlage AE Verklaring inzake omzet.
2. De officiële jaarverslagen, de balansen en de resultatenrekeningen van de drie meest recente boekjaren van de juridische overheid die inschrijft en, indien deze deel uitmaakt van een groep, ook de geconsolideerde cijfers van de groep van de drie meest recente boekjaren. Wanneer uit de analyse, die door de financiële diensten van de stad Dilsen-Stokkem zal worden uitgevoerd, onvoldoende draagkracht blijkt (bv. een negatief eigen vermogen), kan de inschrijver worden uitgesloten.
Gelieve uw jaarverslagen bij te voegen in bijlage AF Jaarverslag.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Geschikt gekwalificeerd personeel3. fabrikant overeenkomsten
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver moet aantonen dat hij in de periode tussen 1 oktober 2016 en de limietdatum voor de indiening van de offerte: - minimum 3, maximum 5 referenties heeft die voldoen aan onderstaande eisen. - Hij zal deze toevoegen aan zijn offerte. - De referenties moeten ofwel afzonderlijk ofwel (deels) gezamenlijk aan de eisen voldoen.
Eisen waaraan de referenties moeten voldoen:
(i) waarvan twee (2) gelijkaardige projecten met minstens 120 verbonden IP-telefoons per project,
Van deze twee (2) referenties is er één één (1) project dat werd opgebouwd als een Cloud platform, waarbij de call servers zich bevinden in een datacenter omgeving, waarvan de locatie dient opgegeven te worden, maar zonder materiaal bij de klant.
(ii) Waarvan één (1) project met minimaal 30 LAN switchen (minimaal 720 poorten) en 25 WIFI antennes.
Van deze referenties is er één telefonie één (1) gelijkaardig project dat werd opgebouwd als een Cloud platform, waarbij de call servers zich bevinden in een datacenter omgeving.
Voor iedere referentie dient verplicht gebruik gemaakt te worden van het model 'referentieformulier' (bijlage AA Referentieformulier). Het invuldocument dient volledig en precies te worden ingevuld met opgave van o.a.: Aan te duiden op welke eis de referentie betrekking heeft Beschrijving van het project: een korte omschrijving van maximum 1 A4 p. met de expliciete vermelding van de minimale aantallen aangetoond, specifiek voor deze opdracht. Beschrijving van de geleverde dienstprestatie. Periode van realisatie: de datum (maand/ jaar) Organisatie voor wie de opdracht is uitgevoerd: de naam van de publiekrechtelijke of privaatrechtelijke instantie waarvoor de opdracht was bestemd en de contactpersoon. Het gerealiseerde totaalbedrag: de waarde van het project. Contactpersoon.
Tevens dient voor iedere referentie verplicht het model 'attest van tevredenheid' (bijlage AB Attest tevredenheid) te worden gevoegd (= bijlage van het model 'referentieformulier') uitgedrukt op een schaal van 1 (zeer ontevreden) tot 5 (zeer tevreden). Voormeld document dient volledig te worden ingevuld en te worden ondertekend door de opdrachtgever van de referentieopdracht. Referenties zonder ingevuld attest van tevredenheid zullen niet worden weerhouden.
Schaal Quotering 1 Zeer ontevreden 2 Enigszins ontevreden 3 Niet tevreden, niet ontevreden 4 Enigszins tevreden 5 Zeer tevreden
2. - De inschrijver dient hierbij aan te tonen over minstens één (1) projectleider te beschikken. Hij zal dit doen door een CV en een certificaat toe te voegen inzake een erkende project management opleiding. Dit certificaat dient een geldigheid te hebben tot 31/12/2020.
-De inschrijver dient hier aan te tonen dat hij beschikt over minstens vier (4) technische profielen waarvan twee (2) technische profielen met een opleidingscertificaat 'telefonie' (kennis en beheer van telefoniesystemen, IP-telefonie, Cloud telefonie) en twee (2) technische profielen met een opleidingscertificaat 'LAN/WLAN' (kennis en beheer LAN en WLAN).
Hij zal dit aantonen door de CV's toe te voegen samen met de certificaten ter bewijs van de kennis.
Elk van de vier (4 ) technische profielen dient te beschikken over minimaal één certificaat van de voorgestelde fabrikanten voor ofwel Telefonie, LAN en WLAN (zoals opgenomen in bijlage AD- fabrikantsovereenkomst).
Concreet dient er:
Voor Telefonie, minimaal 1 certificaat zijn bij één technieker voor de aangeboden fabrikant.
voor LAN, minimaal 1 certificaat zijn bij één technieker voor de aangeboden fabrikant.
voor WLAN, minimaal 1 certificaat zijn bij één technieker voor de aangeboden fabrikant.
Hij zal dit aantonen door de certificaten toe te voegen. De voorgelegde certificaten dienen van een datum na 01/01/2015 te zijn.
Gelieve de gevraagde informatie en certificaten toe te voegen in bijlage AC Ge.(zie opdrachtdocumenten)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-25 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-10-23
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.De aanvraag tot een plaatsbezoek dient men aan te vragen per e-mail: erwin.vanratingen@dilsen-stokkem.be, en dit ten laatste 3 weken na ontvangst vraag tot offerte.De inschrijver dient Bijlage B Attest plaatsbezoek in bijlage correct in te vullen en toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-19