Go! Scholengroep Fluxus

Managementcontract voor dagelijkse schoonmaak



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: GO! scholengroep Fluxus
Postadres: Grote Markt 52,BE-2300 Turnhout
Contactpersoon: De heer Geert Wils
Tel: +32 494364083
E-mail: geertwils@scholengroepfluxus.be
Internetadres(sen): www.scholengroepfluxus.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Managementcontract voor dagelijkse schoonmaak 
Referentienummer: HK
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919300
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: ALLE SCHOLEN/ CAMPUSSEN VAN SCHOLENGROEP FLUXUS EN ALLE KINDERDAGVERBLIJVEN VAN VZW DOL-FIJN EN VZW KLAVERTJE 4, 2300 Turnhout
II.2.4. Beschrijving
GO! scholengroep Fluxus is één van de 26 scholengroepen van het GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap. Het pedagogisch project van het GO! streeft ernaar om kinderen op een actief pluralistische wijze te leren omgaan met de diversiteit in de samenleving.  GO! scholengroep Fluxus bestrijkt de regio's Mortsel, Edegem, Lier, Herentals, Geel, Westerlo, Mol en Turnhout. De scholengroep telt ruim 14.000 leerlingen, verspreid over 18 scholen : 40 basisscholen (kleuter- en lagere school), 6 basisscholen voor buitengewoon onderwijs (lagere school), 11 secundaire scholen, 2 secundaire scholen voor buitengewoon onderwijs en 3 centra leren en werken. De scholengroep beschikt tevens over 2 centra voor leerlingenbegeleiding, 3 internaten, 3 centra voor volwassenenonderwijs en 12 kinderdagverblijven.  De scholengroep heeft in de eerste plaats een ondersteunende opdracht op het vlak van werking, personeel en infrastructuur zodat de scholen in de beste omstandigheden onderwijs kunnen aanbieden. De looptijd van de opdracht is 48 maanden. Begindatum van de diensten : 1 september 2020. Voorziene einddatum van de diensten : 31 augustus 2023. De overeenkomst kan door beide partijen jaarlijks opgezegd worden met een aangetekend schrijven mits in achtname van een opzegperiode van 6 maanden. De opzeg moet in dit geval gebeuren voor 1 maart van het desbetreffende jaar. Mits tijdige opzegging per aangetekend schrijven, heeft de partij die wordt opgezegd geen recht op enige schade- of opzegvergoeding In geval van een samenwerking of fusie met andere scholen of Scholengroepen, hebben deze entiteiten (scholen of Scholengroepen) de mogelijkheid om toe te treden tot deze raamovereenkomst. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 bevindt.* Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten, medeplichtigheid aan of poging tot het plegen van een dergelijk misdrijf, witwassen van geld, financiering van terrorisme, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstelling van onderdanen van derde landen die illegaal in het land verblijven;- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. * een verklaring op erewoord door de inschrijver in verband met de totale omzet van de laatste drie boekjaren. 2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. De jaarlijkse omzet moet minstens EUR 150.000 (excl.BTW) bedragen. Wanneer deze omzet niet gehaald wordt, zal de offerte niet weerhouden worden.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.3. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.4. Een overzicht van de poetsproducten die zullen gebruikt worden.5. Werkmethode voor het poetsen.6. De individuele werkfiche voor het poetspersoneel7. Opleidingsplan poetspersoneel8. Beoordeling poetsresultaten

Eventuele minimumeisen:
1. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
2. De executive contractor legt referenties voor dat hij minimaal 3 jaar ervaring heeft in het begeleiden van poetspersoneel.
3. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
4. Technische en veiligheidsfiche van de voorgestelde poetsproducten conform de regelgeving.
5. Geef een beschrijving van de werkmethode voor de vloer, het interieur en het sanitair.
6. Geef een voorbeeld van een individuele werkfiche met daarop de taken voor dagelijks, wekelijks en periodiek onderhoud.
7. Geef een beschrijving van het opleidingsplan, zowel theoretisch als praktisch gedeelte, dat door de inschrijver zal toegepast worden.
8. Het ontwerpdocument met de evaluatie van de poetsresultaten en de maatregelen om de resultaten tot het gewenste niveau te brengen die de inschrijver zal hanteren.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-12 11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-10-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-06-12
Plaatselijke tijd: 11:30
Adres: Scholengroep Fluxus, Grote Markt 52 te 2300 Turnhout

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-12

Annonces similaires du BDA :