Autonoom Gemeentebedrijf Boechout

Schoonmaakonderhoud Sportpark Sneppenbos



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Autonoom gemeentebedrijf Boechout
Postadres: Heuvelstraat 91,BE-2530 Boechout
Contactpersoon: Mevrouw Annick Vermoere (AGB)
Tel: +32 34600648
Fax: +32 34600697
E-mail: annick.vermoere@boechout.be
Internetadres(sen): www.boechout.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Gemeente Boechout
Postadres: Heuvelstraat 91,BE-2530 Boechout
Contactpersoon: De heer Peter Naveau
Tel: +32 34600645
Fax: +32 34600697
E-mail: peter.naveau@boechout.be
Internetadres(sen): www.boechout.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaakonderhoud Sportpark Sneppenbos 
Referentienummer: 2019/0001/pn
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: Sportpark Sneppenbos, Vremdesesteenweg 224 te 2530 Boechout
II.2.4. Beschrijving
Het periodiek schoonmaken van het sportcomplex, inhoud en aanverwanten. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 bevindt.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De omzet voor de algemene (niet industriële) schoonmaak dient minimum 1.500.000 EUR per jaar te bedragen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De volgende bewijsstukken worden gevraagd:* Een geldig ABSU - attest.* Een geldig ISO 9002 en ISO 14001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.* Een geldig VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.2. De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken op het gebied van de schoonmaak van school-/kantoorgebouwen. Een controleerbare lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar (incl. naam en telefoonnummer contactpersoon), zodat het opdrachtgevend bestuur de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan. Het omzetcijfer van de uitgevoerde schoonmaak bij deze referenties dient in verhouding te staan tot het totale omzetcijfer van deze opdracht.

Eventuele minimumeisen:
2. Indien de dienstverlener de voorbije 3 jaar voor de gemeente Boechout werkte of nog werkt, dient de dienstverlener over een positieve evaluatie te beschikken van de gemeente Boechout.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-17 13:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-10-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-06-17
Plaatselijke tijd: 13:30
Adres: de raadzaal van het gemeentehuis

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Mechelen
Keizerstraat 20, BE-2800 Mechelen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-13

Annonces similaires du BDA :