Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 GENT
Contactpersoon: Annelies Stevens
Tel: +32 92425771
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): www.farys.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=373350
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aanstellen van een aannemer voor de bouw van een wijksporthal onder het viaduct van de B401 te Ledeberg (Gent) Referentienummer: TMVW-SPORT-061-19-009-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De stad Gent wenst een sporthal te bouwen onder het viaduct van de B401 te Ledeberg.
Vermoedelijke startdatum: oktober 2020.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Ledeberg (Gent)
II.2.4. Beschrijving
De stad Gent wenst een sporthal te bouwen onder het viaduct van de B401 te Ledeberg. Vermoedelijke startdatum: oktober 2020.
II.2.7. Looptijd
300 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Conform art. 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Getuigschrift van erkenning of erkenningsaanvraag (fotokopie)- Drie referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten
Eventuele minimumeisen:
- Klasse: Klasse 7 : tot 5.330.000 EUR, Categorie: D
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar, gelijkaardige werken (nieuwbouw- of renovatieprojecten, telkens met een minimum aannemingsbedrag van ? 3 000 000 (excl. btw), waarbij het gedeelte technieken minstens ? 500 000 (excl. btw) omvat), heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever.
Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:
- beschrijving van het referentieproject;
- opgave van de relevante disciplines en de mate van betrokkenheid;
- totaal uitvoeringsbedrag;
- uitvoeringsperiode en datum van oplevering;
- identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever.
OPMERKINGEN
- De termijn van 5 jaar wordt bepaald t.o.v. de datum vastgelegd voor het indienen van de offertes.
- De voorgelegde tevredenheidsattesten dienen betrekking te hebben op projecten die werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering).
- PV's van voorlopige of definitieve oplevering worden niet aanvaard als tevredenheidsattest.
De aanbesteder behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-30 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-06-30
Plaatselijke tijd: 15:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Annelies Stevens (annelies.stevens@farys.be, 09/242 57 98) of bij mevr. Kaat De Smet (kaat.desmet@farys.be, 09/240 03 09). Er is een verplicht plaatsbezoek voorzien. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met dhr. Filip Plets (filip.plets@farys.be, 09/240 02 25 of 0474/71 45 53).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-07