Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Edegem
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-2650 Edegem
Contactpersoon: Vicky Bangels
Tel: +32 32892650
E-mail: beleidscoordinator@edegem.be
Internetadres(sen): https://www.edegem.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=373793
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
SCHOONMAAK EN GLASWAS IN ENKELE GEMEENTELIJKE GEBOUWEN INCLUSIEF DE BESTELLNG, LEVERING EN AANVULLING VAN DE HIERVOOR NODIGE MATERIALEN Referentienummer: Edegem- 2020_GR_00032-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze diensten: schoonmaak en glaswas (binnen en buiten) in gemeentelijke gebouwen inclusief de bestelling, levering en aanvulling van het materiaal hiervoor nodig
Plaatsen van dienstverlening:
1. Gemeentelijke basisschool Andreas Vesalius, Gemeenteplein 3, 2650 Edegem
2. Initiatief Buitenschoolse kinderopvang, Hangar 24, Vestinglaan ingang Fort 5, 2650 Edegem
3. Zwaluwnest, Drie Eikenstraat 16, 2650 Edegem
4. Muziekschool, Hof ter Elst, Terelststraat 69, 2650 Edegem
5. Bioklas, Hangar 23, Fort 5, Vestinglaan 55, 2650 Edegem
6. Bibliotheek, Hovestraat 55, 2650 Edegem
7. Sint-Antoniuskerk, Strijdersstraat 1, 2650 Edegem
8. Sporthal De Willecom, Terelststraat 2, 2650 Edegem
9. Tentoonstellingshuis Hellemans, Strijdersstraat 14, 2650 Edegem
10. Petanquehal, Parklaan 161, 2650 Edegem
11. Administratief gebouw sociale dienst, Terlindenlaan 1, 2650 Edegem
12. Gemeentehallen, Prins Boudewijnlaan 152, 2650 Edegem
13. Oud Gemeentehuis, Gemeenteplein 2, 2650 Edegem
14. Begraafplaats, Vrijwilligersstraat - Dr. Frans Bernaertsstraat, 2650 Edegem
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: 2650 Edegem
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze diensten: schoonmaak en glaswas (binnen en buiten) in gemeentelijke gebouwen inclusief de bestelling, levering en aanvulling van het materiaal hiervoor nodig Plaatsen van dienstverlening: 1. Gemeentelijke basisschool Andreas Vesalius, Gemeenteplein 3, 2650 Edegem 2. Initiatief Buitenschoolse kinderopvang, Hangar 24, Vestinglaan ingang Fort 5, 2650 Edegem 3. Zwaluwnest, Drie Eikenstraat 16, 2650 Edegem 4. Muziekschool, Hof ter Elst, Terelststraat 69, 2650 Edegem 5. Bioklas, Hangar 23, Fort 5, Vestinglaan 55, 2650 Edegem 6. Bibliotheek, Hovestraat 55, 2650 Edegem 7. Sint-Antoniuskerk, Strijdersstraat 1, 2650 Edegem 8. Sporthal De Willecom, Terelststraat 2, 2650 Edegem 9. Tentoonstellingshuis Hellemans, Strijdersstraat 14, 2650 Edegem 10. Petanquehal, Parklaan 161, 2650 Edegem 11. Administratief gebouw sociale dienst, Terlindenlaan 1, 2650 Edegem 12. Gemeentehallen, Prins Boudewijnlaan 152, 2650 Edegem 13. Oud Gemeentehuis, Gemeenteplein 2, 2650 Edegem 14. Begraafplaats, Vrijwilligersstraat - Dr. Frans Bernaertsstraat, 2650 Edegem
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht is maximaal 3 maal verlengbaar telkens voor 12 maanden indien de doestellingen van het bestek worden behaald. De verlenging maakt het voorwerp uit van een afzonderlijke uitdrukkelijke beslissing.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
1. Juridische situatie van de inschrijver (uitsluitingsgronden)Het UEA waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2. Economische en financiële draagkracht van de inschrijver (selectiecriteria)Het UEA waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:- Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017 (zie bijlage xx)- Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's- Het ressorteren onder paritair comité 121
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zoals bepaald in het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-04 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-06-04
Plaatselijke tijd: 12:32
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Agentschap Binnenlands bestuur - VAC Herman Teirlinckgebouw
Havenlaan 88 bus 70, BE-1000 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Agentschap binnenlands bestuur, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-04-28