Stadsbestuur Diksmuide

Uitnodiging tot indienen offerte - Schoonmaak ramen gebouwen stad en OCMW Diksmuide - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stadsbestuur Diksmuide
Postadres: Grote Markt 6,BE-8600 Diksmuide
Contactpersoon: Mevrouw Karien Callewaert
Tel: +32 51793111
Fax: +32 51510044
E-mail: Karien.callewaert@diksmuide.be
Internetadres(sen): www.diksmuide.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Schoonmaak ramen gebouwen stad en OCMW Diksmuide - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2020-153
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911300
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Ramen wassen gebouwen Stad Diksmuide  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE252
Voornaamste plaats van uitvoering: Diksmuide en deelgemeenten
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het reinigen van de ramen van de verschillende stadsgebouwen, conform het ARAB, het AREI, de CODEX, de welzijnswet van 4 augustus 1996 met zijn uitvoeringsbesluiten en alle andere relevante wetgeving die op deze opdracht van toepassing is. De uitvoering van deze opdracht is normaal 2x per jaar: eerste schoonmaakbeurt 2020 dient uitgevoerd te worden in de maand oktober 2020, in de volgende jaren dient de uitvoering te gebeuren tweede helft maart en tweede helft augustus.  De orangerie van het stadhuis dient maandelijks langs de buitenzijde gereinigd te worden. Het stadhuis 3x per jaar ipv 2x. Lijst met alle gebouwen bijgevoegd. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Ramen wassen gebouwen OCMW Diksmuide  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE252
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het reinigen van de ramen van de verschillende OCMW-gebouwen, conform het ARAB, het AREI, de CODEX, de welzijnswet van 4 augustus 1996 met zijn uitvoeringsbesluiten en alle andere relevante wetgeving die op deze opdracht van toepassing is. De uitvoering van deze opdracht is voor het Woonzorgcentrum 3x per jaar: eerste schoonmaakbeurt 2020 dient uitgevoerd te worden in de eerste week oktober 2020 en eerste week december 2020. In de volgende jaren dient de uitvoering te gebeuren half april - half augustus - half december.  De uitvoering voor de overige gebouwen is 2x per jaar: eerste schoonmaakbeurt 2020 dient uitgevoerd te worden in de maand oktober 2020, in de volgende jaren dient de uitvoering te gebeuren tweede helft maart en tweede helft augustus Lijst met alle gebouwen bijgevoegd. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
bewijsbankverklaring
Eventuele minimumeisen:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
lijstverklaringmodel

Eventuele minimumeisen:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Verklaring van de dienstverlener dat hij zal voldoen aan de uitvoeringsvoorwaarden, veiligheidseisen en kwaliteitseisen gesteld in het bijzonder bestek: werken met derden.
* Als bijlage verplicht bij te voegen bij zijn inschrijving: een model van risicoanalyse en de werkwijze van uitvoering der werken.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-05-25 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-08-23


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-04-28

Annonces similaires du BDA :