Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: CNUZ CVBA
Postadres: MENEGAARD 60-61,BE-3300 Tienen
Contactpersoon: De heer Jayson Jonckers
Tel: +32 16822727
E-mail: jayson.jonckers@cnuz.be
Internetadres(sen): www.cnuz.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor binnen- en buitenschrijnwerken 2020-2024 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2020/003
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45420000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Patrimonium Cnuz
II.2.4. Beschrijving
Ter ondersteuning van de vaste ploeg eigen personeelsleden is Cnuz opzoek naar externe hulp om mee het onderhoud te verzorgen van het patrimonium. Cnuz beheert +/-1600 sociale woningen in de regio's Tienen, Landen, Aarschot en enkele deelgemeenten Hierin worden constant de nodige herstellingen uitgevoerd. Dit kan gaan van het opsmukken van leegstaande woningen tot het uitvoeren van kleine herstellingen bij onze huurders. Het kan gaan om de volgende herstellingen (deze lijst is niet-limitatief), zoals: - afkitten sanitair, douche, raam, keuken - Bijschuren van schrijnwerk deuren, ramen, trappen - Herstellen buitendeur, binnendeur, raam, schuifdeur,deurpomp - Herstellen raam- of deurklink, scharnieren, sloten - Herstellen kastdeur keuken, keukenlade, keukenkast, werkblad, bodemplaat, achterwand,sifon - Opnieuw afregelen buitendeur, raam, dagschieter, binnendeur - Vervangen van glas binnen of buitendeuren (K-waarde 1.1 of 1.0) Maar ook om plaatsen van nieuwe materialen (deze lijst is niet-limitatief): - Nieuwe keuken(kast) - Nieuwe inkomdeur, binnendeur, deuromlijsting - Nieuwe omkasting bad, douche - Nieuwe trekkers plaatsen aan keukenkastdeuren, -schuiven - Nieuwe gordijnkast of -plank, -roede plaatsen - Nieuw verluchtingsrooster binnendeur plaatsen - Nieuwe tochtborstel plaatsen - Nieuwe plinten plaatsen in MDF - witgelakt
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De studie- en beroepskwalificaties van de aannemer.2. De opgave van de al dan niet tot de onderneming van de ondernemer behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole en van die welke de aannemer ter beschikking zullen staan om de werken uit te voeren.
Eventuele minimumeisen:
1. De firma moet beschikken over minstens
1 schrijnwerker met een diploma
schrijnwerk (of gelijkwaardig door
ervaring ) die minstens 2 jaar ervaring
heeft met schrijnwerk in appartementen
en woningen.
2. De dienstverlening moet altijd verzekerd
blijven. Daarom moet de inschrijver
minstens 2 schrijnwerkers ter beschikking
hebben.
Vereiste erkenning: Er is geen erkenning vereist omdat het om kleine deelopdrachten gaat.
D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 1 (enkel vereist met werken/project boven EUR 50.000)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-05-20 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-08-18
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Leuven
Ferdinand Smoldersplein, 5, BE-3000 Leuven
Tel: +32 16214648
E-mail: orb.leuven.rpr@just.fgov.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-04-22