Cnuz Cvba

RAAMOVEREENKOMST ELEKTRICITEITS- EN GAS WERKEN 2020-2024



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: CNUZ CVBA
Postadres: MENEGAARD 60-61,BE-3300 Tienen
Contactpersoon: De heer Jayson Jonckers
Tel: +32 16822727
E-mail: jayson.jonckers@cnuz.be
Internetadres(sen): www.cnuz.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST ELEKTRICITEITS- EN GAS WERKEN 2020-2024 
Referentienummer: 2020/007
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45315100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Patrimonium Cnuz
II.2.4. Beschrijving
Cnuz wenst over te gaan tot het sluiten van een raamovereenkomst op basis van een openbare procedure.  De openbare procedure resulteert in een raamovereenkomst met 1 aannemer waarbij de aanbestedende overheid opdrachten van werken kan toewijzen met betrekking tot vernieuwen van de elektriciteits- en gasinstallatie van woningen/appartementen met het oog op het bekomen van een keuringsattest dat de goedkeuring van de installaties vermeldt.  Via de raamovereenkomst kan de aanbestedende overheid beroep doen op een aannemer op basis van deelopdrachten inspelend op de evolutie van de behoeften. De aanbestedende overheid behoudt zich tevens het recht voor om geen aannemer aan te stellen, bijvoorbeeld indien de inschrijvingen niet zouden voldoen aan de bepalingen opgenomen in de opdrachtdocumenten. Uitvoering van de opdracht. Indien de aanbestedende overheid een opdracht wenst te geven aan de aannemer, zal zij hem daarvan schriftelijk verwittigen (hierna genoemd een "deelopdracht"), met uitzondering van de noodinterventies, die in eerste instantie telefonisch gebeuren door een medewerker/vertegenwoordiger van Cnuz. Deze deelopdracht zal de volgende informatie bevatten: - een gedetailleerde beschrijving van de uit te voeren werkzaamheden - contactgegevens - de plaats van de werkzaamheden (straat, huisnummer, gemeente) - de uitvoeringstermijn (dringend of normaal waarbij dringend een uitvoering binnen de 3 kalenderdagen vereist en normaal een uitvoering binnen de 14 kalenderdagen). Na uitvoering van een deelopdracht verwittigt de aannemer de aanbestedende overheid hiervan per mail. De aannemer bezorgt de door hem ingevulde werkbon aan de aanbestedende overheid.  De aanbestedende overheid zal binnen de 30 kalenderdagen de werkbon voor de deelopdracht controleren, bij juistheid afmelden en terugbezorgen aan de aannemer.  De aannemer bezorgt de afgemelde bon samen met zijn factuur aan de aanbestedende overheid binnen de 5 dagen. De betaling van de factuur gebeurt binnen de 30 kalenderdagen na het verstrijken van de hierboven vermelde verificatietermijn. Bij niet tijdige uitvoering, d.w.z. uitvoering binnen de 30 kalenderdagen, machtigt de inschrijver het opdrachtgevend bestuur om deze werken te laten uitvoeren door een derde op kosten van de begunstigde van de opdracht, inclusief meerkosten. Voor het contacteren van de huurder maakt de aannemer gebruik van de gegevens die terug te vinden zijn op de deelopdracht. Ten laatste 24 uur voor het plaatsvinden van de interventie wordt contact genomen met de huurder.  Indien het niet mogelijk is telefonisch contact te nemen, laat u een brief achter in de brievenbus. Indien de huurder na een telefonische afspraak toch niet aanwezig is, dient de aannemer ook dan een brief achter te laten in de brievenbus van de huurder.  De aannemer verwittigt Cnuz hiervan nog dezelfde dag. Enkel in dit laatste geval mag er naast de effectief gepresteerde uren 1 werkuur voor de verplaatsing gefactureerd worden. In alle andere gevallen mag er geen verplaatsings kost- en tijd aangerekend worden. De aannemer stelt de aanbestedende overheid op de hoogte van de gemaakte afspraken. Het aantal deelopdrachten dat zal worden toegekend in het kader van deze open aanbesteding tijdens de duur van de overeenkomst is onbepaald. Er wordt geen minimum aantal opdrachten gegarandeerd, zodat het aantal deelopdrachten dat effectief zal worden toegekend in het kader van deze open aanbesteding geen grond kan zijn voor enige schadevergoeding. Uitvoering van de opdracht. De opdracht die onder de raamovereenkomst wordt uitgevoerd, zullen door de aannemer worden gefactureerd per deelopdracht. Alle werken die aan administratieve, technische of wettelijke normen onderworpen zijn, dienen te beantwoorden aan de meest recente regels terzake. De aannemer vult een werkbon in.(zie opdrachtdocumenten) 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Na de laatste verlenging zal in ieder geval geen enkele nieuwe bestelling kunnen gebeuren in uitvoering van dit contract. Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de aannemer hiervoor geen schadevergoeding eisen. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Omdat het volgende document voor de aanbestedende overheid niet toegankelijk is via elektronische middelen, wordt de inschrijver uitgenodigd het volgende bewijs onverwijld in te dienen, zodat de aanbestedende overheid tot verificatie van de verklaring kan overgaan:een uittreksel uit het strafregister op naam van de firma of een evenwaardig document, niet ouder dan 3 maanden op de uiterste datum van indiening van de offertes. Het uittreksel uit het strafregister is te bekomen bij de Federale Overheidsdienst Justitie.Ook voor onderaannemers (indien van toepassing) dient dit document toegevoegd te worden. In toepassing van het Koninklijk Besluit van 18 april 2017 hoeft de Belgische inschrijver geen attestvan niet-faillissement of soortgelijke toestanden, geen rsz-attest en geen attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen toe te voegen. De aanbestedende overheid zal dezeinformatie zelf opvragen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Attest mag niet ouder zijn dan 1 januari 2020
2. Een geldig bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.

Eventuele minimumeisen:
1. Er dienen minimaal 3 geldige attesten te worden voorgelegd volgens het officieel sjabloon form.4bis "getuigschrift van goede uitvoering der werken" van FOD economie.
2. Een geldig VCA-certificaat
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 1
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 1
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 1
of
D (Bouwwerken), Klasse 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-05-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-08-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-05-15
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: CNUZ CVBA, MENEGAARD 60-61, 3300 Tienen

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Leuven
Ferdinand Smoldersplein, 5, BE-3000  Leuven
Tel: +32 16214648
E-mail: orb.leuven.rpr@just.fgov.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-04-14

Annonces similaires du BDA :