Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: BELGOPROCESS NV
Postadres: Gravenstraat 73,BE-2480 DESSEL
Contactpersoon: De heer Ludo Deckers
Tel: +32 14334067
E-mail: ludo.deckers@belgoprocess.be
Internetadres(sen): www.belgoprocess.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
R.O.K. REINIGING GECONTROLEERDE ZONE Referentienummer: LDEC/BEVN/REINIGGECZONE/2019
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 DESSEL
II.2.4. Beschrijving
De gecontroleerde nucleaire zones van Belgoprocess dienen jaarlijks ontstoft te worden. De reiniging heeft plaats op hoogte en zelfs op vrij grote hoogte. De tijd die hiervoor wordt uitgetrokken is drie maanden. Deze kunnen al dan niet aaneensluitend gepresteerd worden. Belgoprocess bepaalt welke gebouwen, en in welke volgorde, ze gereinigd moeten worden. Het gaat hier om een raamovereenkomst voor 4 jaar.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De aanbesteder zal de jaarrekeningen van de inschrijvers in detail analyseren met behulp van Companyweb. De inschrijver voegt hiertoe de 3 recentste afgesloten of neergelegde jaarrekeningen toe aan zijn dossier. In toepassing van artikel 73§4 wet overheidsopdrachten dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn dossier te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient aan volgende criteria te beantwoorden:
De verhouding tussen de waarde van de opdracht over het jaar met de hoogste geraamde spend [45.000,00 EUR] ten opzichte van de totale omzet van de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening mag niet hoger zijn dan 50%.
Het rendement van het totaal vermogen dient in de laatste goedgekeurde jaarrekening positief te zijn. Indien negatief, dient dit rendement gemiddeld positief te zijn over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen. Indien negatief, dient de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening te beschikken over een eigen vermogen dat groter is dan de helft van het kapitaal van de onderneming;
De operationele cashflow dient hetzij in de laatste goedgekeurde jaarrekening, hetzij over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen gemiddeld positief te zijn;
De verhouding tussen het eigen vermogen en het totaal vermogen dient positief te zijn.
Enkel inschrijvers met voldoende financiële en economische draagkracht zullen weerhouden worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting over 3 jaar en minimum aantal technische medewerkers binnen de gevraagde technische competenties die de Nederlandse taal beheersen.2. Indien de inschrijver beroep doet op onderaannemers, dienen deze aan dezelfde voorwaarden te voldoen als de hoofdaannemer voor het gedeelte dat aan hen zal worden toegewezen. Dit betekent dat alle hoger gevraagde bewijzen en documenten van de onderaannemer deel moeten uitmaken van het kandidatuurdossier.3. De inschrijver levert een lijst van de belangrijkste diensten, die vergelijkbaar zijn met het voorwerp van deze opdracht waarvoor de inschrijver een offerte indient, die gedurende de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd. Hij geeft ten minste de volgende inlichtingen:- een korte beschrijving van de uitgevoerde leveringen;- de start- en einddatums van de opdracht/het contract;- de volledige gegevens (contactpersonen, adres, telefoonnummer, e-mailadres en faxnummer) van de (publiek- of privaatrechtelijke) instanties waarvoor zij bestemd waren.4. * Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig certificaat.* Een BeSaCC-certificaat is toegelaten voor werkzaamheden met gering risico. Dit betreft o.m. klassieke schoonmaak, schilder- en onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen, bouwkundige werkzaamheden in een niet-productie omgeving en tuinaanleg/groendiensten.
Eventuele minimumeisen:
1. Gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting over 3 jaar: De inschrijver dient aan te tonen dat hij op het moment van uitvoering van de deelopdrachten over minstens 2 arbeidskrachten kan beschikken en dat deze voldoen aan de veiligheidsvoorschriften die van toepassing zijn op Belgoprocess.
2. Lijst onderaannemers met bevestiging dat zij aan de gestelde eisen voldoen.
3. Lijst met 5 referenties over de afgelopen 3 jaren met korte beschrijving en opgave van de gevraagde gegevens.
4. Een geldig VCA- of BeSaCC-certificaat of gelijkwaardig.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-05-14 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-09-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-05-14
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 DESSEL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK EERSTE AANLEG
KASTEELPLEIN 1, BE-2300 Turnhout
Tel: +32 14447100
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-04-08