Gemeente Londerzeel

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Visie en concept, levering en implementatie, onderhoud en service van hard- en software "Planning, tijdsregistratie en toegangscontrole" bij gemeente en OCMW Londerzeel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Londerzeel
Postadres: Brusselsestraat 25,BE-1840 Londerzeel
Contactpersoon: Mevrouw Els Van Praet
Tel: +32 52303616
Fax: +32 52303344
E-mail: els.vanpraet@londerzeel.be
Internetadres(sen): www.londerzeel.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Visie en concept, levering en implementatie, onderhoud en service van hard- en software "Planning, tijdsregistratie en toegangscontrole" bij gemeente en OCMW Londerzeel 
Referentienummer: 2020-287
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72263000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Visie en concept, levering en implementatie, onderhoud en service van hard- en software "Planning, tijdsregistratie en toegangscontrole" bij gemeente en OCMW Londerzeel 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste gelijksoortige (zowel naar aard als naar bedrag) projecten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, samen met de gegevens van een contactpersoon. 2. De aangeboden software dient gekoppeld te kunnen worden met de software van Cipal Schaubroeck voor lonen en HR (LIMA suites).3. Studie- en beroepskwalificaties van het team en de personeelsbezetting

Eventuele minimumeisen:
1. Er dienen minimaal 3 relevante referenties uit de sector van lokale overheden vermeld te worden waarmee de aanbestedende overheid contact kan opnemen. Voor elke referentie wordt een attest van goede uitvoering bijgevoegd.
2. De inschrijver dient het bewijs te leveren dat deze koppeling werkt en toont dit aan via een Cipal Schaubroeck geleverd certificaat.
3. Het in te zetten team moet voldoende in aantal zijn, stabiel in samenstelling en multidisciplinair om de verschillende taken van de opdracht naar behoren te kunnen vervullen.
De kandidaat vermeldt:
- het aantal teamleden in totaal
- het aantal voor conceptuele en voor uitvoerende taken
- het aantal back-up (conceptueel en uitvoerend) voor het team


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-05-08 09:30
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2020-05-13
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Brussel, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-04-07

Annonces similaires du BDA :