Belgoprocess Nv

Oproep tot aanvraag tot deelneming - RAAMOVEREENKOMST LEVERING, PLAATSING EN ONDERHOUD BRANDDETECTIE



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: BELGOPROCESS NV
Postadres: Gravenstraat 73,BE-2480 DESSEL
Contactpersoon: Mevrouw Frédérique Verbiest
Tel: +32 14334111
E-mail: fre.verbiest@belgoprocess.be
Internetadres(sen): www.belgoprocess.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - RAAMOVEREENKOMST LEVERING, PLAATSING EN ONDERHOUD BRANDDETECTIE 
Referentienummer: BRSC/FEVB/BRANDDETECTIE3/2020
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31625100
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 DESSEL
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat het leveren en installeren van branddetectie- en blusinstallaties in diverse gebouwen op de beide sites van Belgoprocess voor een periode van 4 jaar en het onderhoud van deze installaties gedurende hun volledige levensduur. De opdracht omvat zowel de vervanging van bestaande installaties, waarbij mogelijk uitbreidingen ten opzichte van de huidige situatie nodig zijn, als de installatie van nieuwe installaties. Voor sommige installaties zal ook een voorstudie nodig zijn om de noden in een bepaald gebouw duidelijk te bepalen. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* Door een offerte in te dienen, verklaart de inschrijver dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgronden bedoeld in artikel 67-69 van de wet van 17 juni 2016 bevindt. Voor de Belgische inschrijver:Voor een Belgische inschrijver zal de aanbestedende overheid de documenten ter verificatie van de uitsluitingsgronden bedoeld in artikel 68 (RSZ-attest, attest Fiscale schulden) en artikel 69,2° (attest niet-faillissement) van de wet van 17 juni 2016 zelf via elektronische weg opvragen (via de toepassing Telemarc). De Belgische inschrijver dient wel een uittreksel uit het strafregister bij zijn offerte te voegen, dat maximaal 6 maanden oud is op het tijdstip voor ontvangst van de offertes. Een Belgische inschrijver (rechtspersoon) kan het uittreksel opvragen bij de Federale Overheidsdienst Justitie, DG RO - Dienst centraal strafregister, Waterloolaan 115, 1000 Brussel, Tel +32 (0)2 552 27 48, Fax +32 (0)2 552 27 82, E-mail cjc-csr@just.fgov.be.De Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie, dient een attest uitgereikt door de bevoegde overheid bij zijn offerte te voegen, waarin wordt bevestigd dat voldaan is aan de betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.Voor de buitenlandse inschrijver:Omdat de aanbestedende overheid niet bij machte is de bewijzen van de uitsluitingsgronden zelf op te zoeken in het geval van een buitenlandse inschrijver, dient de buitenlandse inschrijver de bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden bij zijn offerte te voegen. Meer informatie omtrent deze bewijzen vindt u terug op de website van e-Certis: http://ec.europa.eu/markt/ecertis.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De aanbesteder zal de jaarrekeningen van de inschrijvers in detail analyseren met behulp van Companyweb. De inschrijver voegt hiertoe de 3 recentste afgesloten of neergelegde jaarrekeningen toe aan zijn dossier. In toepassing van artikel 73§4 wet overheidsopdrachten dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn dossier te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient aan volgende criteria te beantwoorden:
 De verhouding tussen de waarde van de opdracht met een hoogst geraamde jaarlijkse spend van 445.000 EUR ten opzichte van de totale omzet van de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening mag niet hoger zijn dan 50%.
 Het rendement van het totaal vermogen dient in de laatste goedgekeurde jaarrekening positief te zijn. Indien negatief, dient dit rendement gemiddeld positief te zijn over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen. Indien negatief, dient de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening te beschikken over een eigen vermogen dat groter is dan de helft van het kapitaal van de onderneming;
 De operationele cashflow dient hetzij in de laatste goedgekeurde jaarrekening, hetzij over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen gemiddeld positief te zijn;
 De verhouding tussen het eigen vermogen en het totaal vermogen dient positief te zijn.
Enkel inschrijvers met voldoende financiële en economische draagkracht zullen weerhouden worden.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.3. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.4. Een beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.5. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.6. Certificaten door officieel erkende instituten of diensten voor kwaliteitscontrole.7. Namen, studie- en beroepskwalificaties van personen belast met de uitvoering, met opgave van het aantal jaren ervaring bij gelijkaardige werken, in het bijzonder van die welke belast zijn met de studie, de plaatsing en het onderhoud van gelijkaardige installaties. De CV's van de projectleider en het onderhoudspersoneel zullen worden toegevoegd. Daarnaast wordt een verklaring op eer toegevoegd waarin verklaard wordt dat de personen die de opdracht zullen uitvoeren de Nederlandse taal zeer goed beheersen (begrijpen, spreken en schrijven).

Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat beschikt over een geldig ISO certificaat of een verklaring met bewijzen betreffende zijn gelijkaardige maatregelen op gebied van kwaliteitsbewaking bij zijn kandidaatstelling.
2. De kandidaat beschikt over een geldig VCA certificaat of een gelijkwaardig document (voor buitenlandse inschrijvers)
3. De kandidaat legt minimaal volgende referenties voor: minimaal 3 referenties met een omvang van EUR 500.000 in België, en minstens één referentie in de nucleaire sector;
4. De kandidaat geeft een overzicht van de technische uitrusting, maatregelen kwaliteit, mogelijkheden tot studie en onderzoek: beschrijving van de organisatie, van de projectaanpak en van de werking van de onderhoudsdienst en dienst na verkoop. Er dient te worden aangetoond dat men beschikt over een proces waarbij storingen in principe binnen 72 uur kunnen opgelost worden en dat telefonische ondersteuning steeds binnen 24 uur mogelijk is. Daarnaast bevestigt de inschrijver dat hij over een servicedienst beschikt die zich binnen een straal van 100 km van Dessel bevindt.
5. De kandidaat geeft een overzicht van mogelijke onderaannemers die hij potentieel wenst in te zetten gedurende de uitvoering van de opdracht.
6. De kandidaat legt zijn BOSEC certificaat op niveau van de onderneming voor, dat aantoont dat deze gespecialiseerd is in de plaatsing en onderhoud van automatische branddetectie-systemen en van vast opgestelde automatische blussystemen.
7. De inschrijver bevestigt dat hij minimaal over 2 ontwerpers en 5 technici beschikt voor het ontwerp van branddetectie-installaties.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-04-22 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-20

Annonces similaires du BDA :