Stad Roeselare

Groenonderhoud Begraafplaatsen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Roeselare
Postadres: Botermarkt 2,BE-8800 Roeselare
Contactpersoon: De heer Andries Sioen
Tel: +32 51262156
E-mail: andries.sioen@roeselare.be
Internetadres(sen): www.roeselare.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Stad Roeselare
Postadres: Botermarkt 2,BE-8800 Roeselare
Contactpersoon: De heer Wim Vercruysse
Tel: +32 51262131
Fax: +32 51262139
E-mail: wim.vercruysse@roeselare.be
Internetadres(sen): www.roeselare.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Groenonderhoud Begraafplaatsen 
Referentienummer: GRO/199-2020
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 98371111
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE256
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse begraafplaatsen grondgebied Roeselare
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze diensten: Groenonderhoud begraafplaatsen. Toelichting: Het betreft het volledige alternatief groenonderhoud van het terrein: Inclusief maaien van het gras, onderhoud beplanting en onkruidbeheersing op verhardingen alsook de voetpaden, groen en graszones aanpalend aan de stedelijke begraafplaatsen.  Plaats van dienstverlening: Stedelijke begraafplaatsen:  begraafplaats Blekerijstraat (Roeselare);  begraafplaats Kwadestraat (Rumbeke);  begraafplaats Henri Jonckheerestraat (Beveren);  begraafplaats Karabinierstraat (Zilverberg);  begraafplaats Kerkhofstraat (Beitem);  begraafplaats Burgemeesterstraat (Oekene). De opdracht kan 3 keer stilzwijgend verlengd worden. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure.Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan:- het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. 1
2. Gemiddelde omzet van min. EUR 287.000 incl. btw per jaar over de afgelopen 3 jaar

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Via deze lijst toont de inschrijver aan dat hij de afgelopen 3 jaar dergelijke diensten verleend heeft zoals deze die in het bestek worden gevraagd.

III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JADe uitvoering van de opdracht is beperkt tot het kader van programma's voor beschermde arbeid: JA


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-05-05 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-09-02
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-05-05
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: Dienst Aankopen, Zuidstraat 15, 4de verdieping, 8800 RoeselareInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Voorzitter:Secretaris:


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Om een goede inschatting van de grootte van de te onderhouden begraafplaatsen te kunnen maken is een plaatsbezoek vereist. Daarom wordt op straffe van nietigheid van zijn offerte, van de inschrijver verwacht dat hij een plaatsbezoek uitvoert.Het verplichte plaatsbezoek zal plaatsvinden op afspraak.Hiervoor stuurt de firma een e-mail naar de heer Wim Vercruysse, wim.vercruysse@roeselare.be. Het plaatsbezoek vindt uiterlijk plaats tegen 1 week voor datum indiening offertes . De heer Wim Vercruysse zal u dan datum, tijdstip en plaats van afspraak voor het plaatsbezoek meedelen. Het aantal personen per bedrijf dat aan het plaatsbezoek mag deelnemen is max. 2. Indien er na het plaatsbezoek nog vragen of bemerkingen zijn over dit dossier dan dienen deze ons tegen de eerstvolgende werkdag bezorgd te worden via wim.vercruysse@roeselare.be.Technische vragen kunnen schriftelijk gericht worden aan wim.vercruysse@roeselare.be, administratieve vragen aan overheidsopdrachten@roeselare.be.De inschrijver dient het attest van plaatsbezoek in bijlage, op straffe van nietigheid, correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: pers@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikels 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze brief, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren via een procedure wegens uiterst dringende noodzakelijkheid voor de Raad van State.Overeenkomstig artikels 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij dat u ook een beroep tot nietigverklaring tegen onze beslissing kan instellen binnen een termijn van zestig dagen na onderhavige kennisgeving. Uw vordering moet ingediend worden met een gedagtekend "verzoekschrift tot nietigverklaring" dat door u of een advocaat ondertekend is. Het verzoekschrift moet ofwel per post aangetekend verzonden worden naar de griffie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel volgens de elektronische procedure ingediend worden op de website http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-17

Annonces similaires du BDA :