Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Tienen
Postadres: Grote Markt 27,BE-3300 Tienen
Contactpersoon: Thomas Genicot
Tel: +32 16801117
E-mail: thomas.genicot@ocmw.tienen.be
Internetadres(sen): www.tienen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=369784
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor leveren en verzorgen van bloemenzuilen, bloemenmanden en bloembakken met zomerbebloeming. Referentienummer: Tienen-2020/Stad/TEC/002-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77330000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De stad tienen wenst voor de aankleding van het stadscentrum en de gemeenten een raamovereenkomst af te sluiten voor het plaatsen van bloemenzuilen, bloemenmanden en bloembakken met zomerbebloeming.
Daarnaast maakt ook de bijbehorende dienstverlening voor onderhoud en verzorging deel uit van de opdracht.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied stad Tienen
II.2.4. Beschrijving
De stad Tienen wenst voor de aankleding van het stadscentrum en de deelgemeenten een raamovereenkomst af te sluiten voor het leveren, plaatsen en onderhouden van bloemenzuilen, bloemenmanden en bloembakken met zomerbebloeming. De opdracht betreft een resultaatsverbintenis waarbij de opdrachtnemer tijdens de contractuele periode de perfecte uitstraling (vrij van onkruid en afval, verdorring, ziekte,.) van de bebloemingselementen garandeert.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Maximum 3 maal een periode van 12 maanden na jaarlijkse evaluatie
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-04-01 10:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2020-05-12
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-12