Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Autonoom gemeentebedrijf Boechout
Postadres: Heuvelstraat 91,BE-2530 Boechout
Contactpersoon: Mevrouw Annick Vermoere (AGB)
Tel: +32 34600648
Fax: +32 34600697
E-mail: annick.vermoere@boechout.be
Internetadres(sen): www.boechout.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeente Boechout
Postadres: Heuvelstraat 91,BE-2530 Boechout
Contactpersoon: De heer Peter Naveau
Tel: +32 34600645
Fax: +32 34600697
E-mail: peter.naveau@boechout.be
Internetadres(sen): www.boechout.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaakonderhoud Sportpark Sneppenbos Referentienummer: 2019/0001/pn
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: Sportpark Sneppenbos, Vremdesesteenweg 224 te 2530 Boechout
II.2.4. Beschrijving
Het periodiek schoonmaken van het sportcomplex, inhoud en aanverwanten.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De omzet voor de algemene (niet industriële) schoonmaak dient minimum 1.500.000 EUR per jaar te bedragen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De volgende bewijsstukken worden gevraagd:* Een geldig ABSU - attest.* Een geldig ISO 9002 en ISO 14001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.* Een geldig VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.2. De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken op het gebied van de schoonmaak van school-/kantoorgebouwen. Een controleerbare lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar (incl. naam en telefoonnummer contactpersoon), zodat het opdrachtgevend bestuur de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan. Het omzetcijfer van de uitgevoerde schoonmaak bij deze referenties dient in verhouding te staan tot het totale omzetcijfer van deze opdracht.
Eventuele minimumeisen:
2. Indien de dienstverlener de voorbije 3 jaar voor de gemeente Boechout werkte of nog werkt, dient de dienstverlener over een positieve evaluatie te beschikken van de gemeente Boechout.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-04-21 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-08-19
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-04-21
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: de raadzaal van het gemeentehuis
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 19/03/2020 om 10.00De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Mechelen
Keizerstraat 20, BE-2800 Mechelen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-09