Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Leuven
Postadres: Professor Van Overstraetenplein 1,BE-3000 Leuven
Tel: +32 16272326
E-mail: bart.noppe@leuven.be
Internetadres(sen): http://www.leuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=368903
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van verschillende types overkappingen voor fietsstallingen en fietsbergingen met het daarbij horend periodiek onderhoud, op diverse plaatsen op het grondgebied van Leuven Referentienummer: Leuven-RO_sww/18.050/865.13-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44112000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van
verschillende types overkappingen voor fietsstallingen en
fietsbergingen met het daarbij horend periodiek
onderhoud, op diverse plaatsen op het grondgebied van
Leuven
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van verschillende types overkappingen voor fietsstallingen en fietsbergingen met het daarbij horend periodiek onderhoud, op diverse plaatsen op het grondgebied van Leuven
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Deel Onderhoudscontract - periodiek onderhoud: Totale looptijd van het onderhoudscontract bedraagt 120 maanden (= geschatte levensduur) beginnend na de plaatsing van een (module)overkapping of fietsenberging. Indien de installaties na de geschatte levensduur nog in goede staat zijn en functioneel conform de opdrachtdocumenten kan in kader van artikel 38 van het KB uitvoering van 14 jan. 2013 (herzieningsclausule) het onderhoud, zoals beschreven in dit bestek, verder gezet worden. Onderhoud- en herstellingen die binnen de voorziene standaard waarborg en de daar bijhorende termijn (volgens II.7) van de aangestelde leverancier vallen, vallen voor deze periode niet binnen het periodiek onderhoud.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-04-14 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-04-14
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De verbintenistermijn bedraagt 180 kalenderdagen
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=index&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-04