Belgoprocess Nv

Uitnodiging tot indienen offerte - R.O.K. STELLINGBOUW - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: BELGOPROCESS NV
Postadres: Gravenstraat 73,BE-2480 DESSEL
Contactpersoon: Mevrouw Britt Schoenmakers
Tel: +32 14334075
E-mail: britt.schoenmakers@belgoprocess.be
Internetadres(sen): www.belgoprocess.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: BELGOPROCESS NV
Postadres: Gravenstraat 73,BE-2480 DESSEL
Contactpersoon: Mevrouw Britt Schoenmakers
Tel: +32 14334075
E-mail: britt.schoenmakers@belgoprocess.be
Internetadres(sen): www.belgoprocess.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - R.O.K. STELLINGBOUW - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: BRSC/ALOD/STELLINGBOUW2/2020
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45262100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 DESSEL
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht handelt over het leveren, monteren, keuren, huren, demonteren en afvoeren van stellingen op sites 1 en 2 van Belgoprocess. Deze stellingen zullen geplaatst kunnen worden:   Buiten in de openlucht;   Binnen in conventionele gebouwen;   Binnen of buiten, in de gecontroleerde zones (inclusief de cellen) van Belgoprocess. Indien de stellingen niet vrijgemeten kunnen worden dient de opdrachtnemer de restwaarde aan te geven zodat deze afgekocht kan worden indien noodzakelijk. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Daarnaast voegt de inschrijver bij zijn offerte de volgende documenten: Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:o niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;o niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;o geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;o niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast. Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen. In navolging van art. 63 van het KB van 18 april 2017 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De aanbesteder zal de jaarrekeningen van de inschrijvers in detail analyseren met behulp van Companyweb. De inschrijver voegt hiertoe de 3 recentste afgesloten of neergelegde jaarrekeningen toe aan zijn dossier. In toepassing van artikel 73§4 wet overheidsopdrachten dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn dossier te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient aan volgende criteria te beantwoorden:
 De verhouding tussen de waarde van de opdracht met de hoogste geraamde jaarlijkse spend (120.0000 EUR) ten opzichte van de totale omzet van de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening mag niet hoger zijn dan 50%.
 Het rendement van het totaal vermogen dient in de laatste goedgekeurde jaarrekening positief te zijn. Indien negatief, dient dit rendement gemiddeld positief te zijn over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen. Indien negatief, dient de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening te beschikken over een eigen vermogen dat groter is dan de helft van het kapitaal van de onderneming;
 De operationele cashflow dient hetzij in de laatste goedgekeurde jaarrekening, hetzij over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen gemiddeld positief te zijn;
 De verhouding tussen het eigen vermogen en het totaal vermogen dient positief te zijn.
Enkel inschrijvers met voldoende financiële en economische draagkracht zullen weerhouden worden.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig certificaat.2. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.3. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1. Een geldig VCA-certificaat of gelijkwaardig.
2. Verklaring van het gedeelte dat in onderaanneming gegeven wordt
3. De inschrijver moet volgende referenties kunnen voorleggen:
 Aantal: min. 3 referenties
 Waarde: min. EUR100k per referentie
 Type: Huur van stellingen
De inschrijver levert voor elke referentie:
 een inhoudelijke omschrijving
 contactpersoon
 attest van goede uitvoering
Vereiste erkenning: F1 (Montage- en demontagewerken (zonder leveringen)), Klasse 3
of
F (Metaalconstructies), Klasse 3
of
F2 (Metalen draagstructuren bouwen), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-04-01 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-07-30


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK EERSTE AANLEG
KASTEELPLEIN 1, BE-2300 Turnhout
Tel: +32 14447100

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-03

Annonces similaires du BDA :