Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Vlaamse Landmaatschappij
Postadres: Koning Albert II-laan 15,BE-1210 Brussel
Contactpersoon: Petra De Kerpel
Tel: +32 25436901
Fax: +32 25437397
E-mail: Petra.Dekerpel@vlm.be
Internetadres(sen): http://www.vlm.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=368525
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST MET EEN DESKUNDIGE VOOR DE OPMAAK VAN EEN TECHNISCH VERSLAG VOOR BODEM- EN WATERONDERZOEK, ALSOOK VOOR DE OPMAAK VAN EEN SONDERINGSVERSLAG EN SLOOPOPVOLGINGSPLAN Referentienummer: VLM-ALG/2020/1bis-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71351500
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht omvat het afsluiten van een raamovereenkomst met een, conform het VLAREBO, erkende bodemsaneringsdeskundige type 1. De opdracht voorziet in de opmaak van een technisch verslag voor bodem- en waterbodemonderzoeken in het kader van VLAREBO (behalve oriënterende en beschrijvende bodemonderzoeken) en de opmaak van sonderingsverslagen op percelen gelegen binnen het Vlaams Gewest.
Deze opdracht omvat eveneens de opmaak van een sloopopvolgingsplan door een bij een sloopbeheerorganisatie geregistreerde deskundige op percelen gelegen binnen het Vlaams Gewest.
Dit kadert in de traceerbaarheidsprocedure overeenkomstig artikel 4.3.5., § 3 VLAREMA.
Voor deze opdracht worden de procedures gevolgd zoals vermeld in de standaardprocedure voor opmaak van een sloopopvolgingsplan en controleverslag.
De opdracht bestaat uit verschillende deelopdrachten waarvan de prijs berekend wordt op basis van de eenheidsprijzen die de inschrijver in de inventaris opgegeven heeft.
Deze deelopdrachten kunnen bestaan uit:
technisch verslag
sonderingsverslag
sloopopvolgingsplan
De voornaamste afnemer van deze raamovereenkomst is de Vlaamse Landmaatschappij (www.vlm.be).
De Vlaamse Landmaatschappij zal jaarlijks 20 tot 30 deelopdrachten voor de opmaak van een technisch verslag voor bodem- en wateronderzoek en voor de opmaak van een sonderingsverslag opstarten in het kader van deze raamovereenkomst.
Voor de opmaak van een sloopopvolgingsplan zal de Vlaamse Landmaatschappij jaarlijks 5 tot 15 deelopdrachten opstarten in het kader van deze raamovereenkomst.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat het afsluiten van een raamovereenkomst met een, conform het VLAREBO, erkende bodemsaneringsdeskundige type 1. De opdracht voorziet in de opmaak van een technisch verslag voor bodem- en waterbodemonderzoeken in het kader van VLAREBO (behalve oriënterende en beschrijvende bodemonderzoeken) en de opmaak van sonderingsverslagen op percelen gelegen binnen het Vlaams Gewest. Deze opdracht omvat eveneens de opmaak van een sloopopvolgingsplan door een bij een sloopbeheerorganisatie geregistreerde deskundige op percelen gelegen binnen het Vlaams Gewest. Dit kadert in de traceerbaarheidsprocedure overeenkomstig artikel 4.3.5., § 3 VLAREMA. Voor deze opdracht worden de procedures gevolgd zoals vermeld in de standaardprocedure voor opmaak van een sloopopvolgingsplan en controleverslag. De opdracht bestaat uit verschillende deelopdrachten waarvan de prijs berekend wordt op basis van de eenheidsprijzen die de inschrijver in de inventaris opgegeven heeft. Deze deelopdrachten kunnen bestaan uit: technisch verslag sonderingsverslag sloopopvolgingsplan De voornaamste afnemer van deze raamovereenkomst is de Vlaamse Landmaatschappij (www.vlm.be). De Vlaamse Landmaatschappij zal jaarlijks 20 tot 30 deelopdrachten voor de opmaak van een technisch verslag voor bodem- en wateronderzoek en voor de opmaak van een sonderingsverslag opstarten in het kader van deze raamovereenkomst. Voor de opmaak van een sloopopvolgingsplan zal de Vlaamse Landmaatschappij jaarlijks 5 tot 15 deelopdrachten opstarten in het kader van deze raamovereenkomst.
II.2.7. Looptijd
18 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Na het verstrijken van deze initiële looptijd kan deze opdracht verlengd worden met een periode van 18 maanden. Deze verlenging wordt door de aanbestedende overheid schriftelijke meegedeeld, uiterlijk 2 maanden voor het verstrijken van de looptijd. De verlenging houdt in dat de contractuele voorwaarden ongewijzigd blijven.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.1 Inlichtingen over een bepaalde beroepsgroep:
Het verrichten van de dienst is voorbehouden aan een bepaalde beroepsgroep: JA
Verwijzing naar de toepasselijke wettelijke of bestuursrechtelijke bepaling:
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht. Minimumeisen: * De inschrijver toont aan dat de samenstelling van het projectteam voldoende is om minimaal 5 gelijktijdige deelopdrachten voor de opmaak van een technisch verslag voor bodem- en wateronderzoek en minimaal 2 gelijktijdige deelopdrachten voor de opmaak van een sloopopvolgingsplan (1 volgens 'Procedure infrastructuurwerken' en 1 volgens 'Uitgebreide procedure').in eenzelfde uitvoeringsfase uit te voeren.
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-03-31 09:30
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2020-04-03
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
xxx
xxx, BE xxxx
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
xxxx
xxx, BE xxx
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-28