Sint Trudoziekenhuis Vzw

RZ Sint Trudo - project 1 - verbouwing diverse diensten - perceel CVVSMG



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Sint Trudoziekenhuis vzw
Postadres: Diestersteenweg 100,BE-3800 Sint Truiden
Tel: +32 11699080
E-mail: dirk.berre@stzh.be
Internetadres(sen): www.sint-trudo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=368441

I.3. Communicatie

Officiële benaming: nv De Klerck Engineering
Postadres: Oud-Strijderslaan 14,BE-8200 Brugge
Tel: +32 50320122
E-mail: aanbesteding@sdke.be
Internetadres(sen): www.sdke.be www.sdke.be

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RZ Sint Trudo - project 1 - verbouwing diverse diensten - perceel CVVSMG 
Referentienummer: SDKE-8129-010-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45331000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
RZ Sint Trudo - project 1 - verbouwing diverse diensten - perceel CVVSMG
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Diestersteenweg 100, 3800 Sint Truiden
II.2.4. Beschrijving
RZ Sint Trudo - Project 1 - verbouwing diverse diensten - perceel CVVSMG 
II.2.7. Looptijd
9 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D17 - er zal verplicht voorafgaandelijk een plaatsbezoek gebeuren zodat de inschrijver zich een beeld kan vormen van de bestaande toestand en de timing van de werken. Dit plaatsbezoek, dat ten minste 2 dagen vóór datum opening dient te gebeuren, kan na afspraak met Dirk Berré - tel 011/69 91 11. De inschrijver voegt een door de opdrachtgever of zijn afgevaardigde ondertekend en gedagtekend attest van plaatsbezoek (zie attesten) toe aan zijn offerte.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-04-06 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-04-06
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg Hasselt, BE Hasselt

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van Eerste Aanleg Hasselt, BE Hasselt

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van Eerste Aanleg Hasselt, BE Hasselt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-27

Annonces similaires du BDA :