Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 GENT
Contactpersoon: Evelien Decroix
Tel: +32 92425771
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): www.farys.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=364248
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overeenkomst voor het leveren van turnmateriaal voor de turnhal gelegen aan de Kleine Weg te Lievegem Referentienummer: TMVW-SPORT-503-19-003-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 37420000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De gemeente Lievegem heeft beslist om een nieuwe turnhal te bouwen aansluitend aan de bestaande sporthal, gelegen Kleine Weg 3 te Lievegem. Deze opdracht omvat het leveren van turnmateriaal, waaronder o.a. een wedstrijd turnvloer met longe, een gesloten valkuil met valkuilmat, een kuiltrampoline met longe, een longe voor de bestaande tumblingbaan, een aanlooppiste en landingsmat, een multifunctioneel wandsysteem, spiegelwand en balletbarren.
Vermoedelijke datum van toewijzing: juni 2020. Onmiddellijk na de startvergadering wordt dit deelproject geschorst. De termijn tussen de toewijzing en de effectieve uitvoering (plaatsing) van de opdracht wordt beschouwd als voorbereidings-/leveringstermijn.
Vermoedelijke startdatum van de effectieve uitvoering (plaatsing) van de opdracht: februari/maart 2021. De vooropgestelde maximale uitvoeringstermijn voor de (plaatsings)werkzaamheden en indienststelling is vastgesteld op 30 kalenderdagen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-27
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Naar aanleiding van ons bestek SPORT-503-19-003, bezorgen wij u bij deze bijkomende informatie bij de opdrachtdocumenten.
Er werd beslist om post "100.13 Multifunctioneel wandsysteem" te schrappen uit het dossier.
Hierbij kan u de aangepaste versie van de technische bepalingen en van de inventaris terugvinden. Gelieve gebruikt te willen maken van de meest recente versie van de inventaris bij de opmaak van uw offerte.