Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Michel Van Sever / Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=368008
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Referentie P6566-TE011822-Perceel 1: huurkoop van een ketelcontainer Referentie P6569-TE011822-Perceel 2: inkoppeling van een ketelcontainer. Referentienummer: UZ Leuven-P6566-P6569-TE011822-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45300000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor werken m.b.t. huurkoop en inkoppeling van een ketelcontainer
Referentie P6566-TE011822-Perceel 1: huurkoop van een ketelcontainer
Referentie P6569-TE011822-Perceel 2: inkoppeling van een ketelcontainer.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Referentie P6566-TE011822-Perceel 1: huurkoop van een ketelcontainer II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
huurkoop van een ketelcontainer
II.2.7. Looptijd
80 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Referentie P6569-TE011822-Perceel 2: inkoppeling van een ketelcontainer. II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
inkoppeling van een ketelcontainer.
II.2.7. Looptijd
80 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-03-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Er is voor deze opdracht een plaatsbezoek van toepassing (zie document bijlage 4).Deze bezoeken gaan door op het volgende adres:Kapucijnenvoer 33, 3000 Leuven.Afspraak aan de ingang van campus Sint-Rafaël.Referentie P6566-TE011822-Perceel 1:Maandag 2 maart 2020 om 14uDonderdag 5 maart 2020 om 14uReferentie P6569-TE011822-Perceel 2:Maandag 2 maart 2020 13uDonderdag 2 maart 2020 13uContactpersoon voor het plaatsbezoek:Dhr. Steven BottelbergsTel. 016 34 44 86De inschrijver brengt tijdens dit plaatsbezoek het attest van plaatsbezoek mee (bijlage 4). De inschrijver laat dit document tekenen tijdens het bezoek en voegt het toe aan zijn offerte.Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten: - klik op de link in deze publicatie (afdeling I.3)OF- stuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-24