Uz Leuven

Referentie P6566-TE011822-Perceel 1: huurkoop van een ketelcontainer Referentie P6569-TE011822-Perceel 2: inkoppeling van een ketelcontainer.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Michel Van Sever / Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=368008


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Referentie P6566-TE011822-Perceel 1: huurkoop van een ketelcontainer Referentie P6569-TE011822-Perceel 2: inkoppeling van een ketelcontainer. 
Referentienummer: UZ Leuven-P6566-P6569-TE011822-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45300000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor werken m.b.t. huurkoop en inkoppeling van een ketelcontainer
Referentie P6566-TE011822-Perceel 1: huurkoop van een ketelcontainer
Referentie P6569-TE011822-Perceel 2: inkoppeling van een ketelcontainer.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Referentie P6566-TE011822-Perceel 1: huurkoop van een ketelcontainer 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
huurkoop van een ketelcontainer 
II.2.7. Looptijd
80 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Referentie P6569-TE011822-Perceel 2: inkoppeling van een ketelcontainer. 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
inkoppeling van een ketelcontainer. 
II.2.7. Looptijd
80 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-03-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Er is voor deze opdracht een plaatsbezoek van toepassing (zie document bijlage 4).Deze bezoeken gaan door op het volgende adres:Kapucijnenvoer 33, 3000 Leuven.Afspraak aan de ingang van campus Sint-Rafaël.Referentie P6566-TE011822-Perceel 1:Maandag 2 maart 2020 om 14uDonderdag 5 maart 2020 om 14uReferentie P6569-TE011822-Perceel 2:Maandag 2 maart 2020 13uDonderdag 2 maart 2020 13uContactpersoon voor het plaatsbezoek:Dhr. Steven BottelbergsTel. 016 34 44 86De inschrijver brengt tijdens dit plaatsbezoek het attest van plaatsbezoek mee (bijlage 4). De inschrijver laat dit document tekenen tijdens het bezoek en voegt het toe aan zijn offerte.Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten: - klik op de link in deze publicatie (afdeling I.3)OF- stuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.be

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-24

Annonces similaires du BDA :